V dynamickom svete brandingu a komunikácie je schopnosť doručovať kvalitné a nadčasové riešenia čoraz vzácnejšia. Poprednej agentúre Galton Brands sa však darí dlhodobo napĺňať očakávania klientov a neustále posúvať úroveň brandingu na Slovensku. Aj vďaka tomu oslávila nielen svoje 15. výročie, ale aj pätnásť rokov odhodlania, inovácií a vytrvalej práce, informuje agentúra v tlačovej správe.

Od dizajnového štúdia k desiatkam špecialistov

Agentúra Galton Brands vznikla ako projekt dizajnového štúdia už v roku 2008. V priebehu rokov však okrem svojho portfólia dokázala rozšíriť aj in-house produkčný tím. Ten dnes pozostáva z 37 špecialistov z rôznych oblastí potrebných pre komplexné zastrešenie procesu budovania značky. 

„Za ostatných 10 rokov pôsobenia sme mali možnosť spolupracovať s desiatkami známych značiek od veľkých slovenských mien cez nadnárodné korporáty až po inštitúcie či rastúce startupy. Zatiaľ čo menšie lokálne značky nás naučili efektívne pracovať aj s obmedzeným rozpočtom, nadnárodné firmy nám dali možnosť adaptovať globálne koncepty pre potreby slovenského trhu, čo je nenahraditeľná skúsenosť”, dodáva Andrej Mitáš, zakladateľ agentúry.

Úspech na domácom trhu dodal agentúre odvahu zastrešiť čoraz väčšie projekty a zároveň napĺňať svoje európske ambície. V uplynulom roku preto otvorením pobočky v španielskom meste Santander začala intenzívne rozvíjať aj aktivity na celoeurópskom trhu, kde už získala prvé väčšie projekty a spokojných klientov. 

Networking v Red Oak

Svoje 15. výročie agentúra oslávila eventom v priestoroch golfového rezortu Red Oak, na ktorom sa okrem agentúrneho tímu zúčastnili aj vybraní klienti a obchodní partneri. Podujatie tak dalo priestor na upevnenie vzájomných vzťahov a stalo sa oslavou doterajších úspechov aj ambicióznych výhľadov do budúcnosti. 

Vrcholom osláv výročia bola bezpochyby premiéra krátkeho agentúrneho dokumentu, ktorý ponúka možnosť nahliadnuť do pútavého príbehu značky Galton Brands, od jej skromných začiatkov, až po aktuálne pôsobenie a dlhodobé vízie. Popri dokumente agentúra predstavila aj vlastný sonic branding, ktorý vznikol v spolupráci s renomovanou producentkou Matiou B-Complex. Nová zvuková identita je dôkazom odhodlania tímu pracovať na inovatívnych projektoch a nielen reflektovať, ale aj aktívne udávať trendy v oblasti budovania značky. 


Galton Brands aj naďalej zostáva strategickým partnerom pre značky, ktoré chcú dlhodobo napredovať. Do ďalších rokov si odnáša nielen cenné skúsenosti a odhodlanie, ale aj záväzok nasledovať a spoluvytvárať inovácie, ktoré sú v dnešnej dobe pre budovanie ikonických značiek skutočne nevyhnutné.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Muž sa prihlasuje na webovú stránku Twitteru, na ktorej je zobrazené nové logo X.
Neprehliadnite

Premena Twitteru na X nepriniesla výraznejšie zmeny, hoci jeho používateľská základňa starne