Súboj slovenských seriálov komerčných televízií Joj a Markíza pokračoval aj v pondelok a utorok. Ktorý bol úspešnejší?
Najsledovanejším nespravodajským programom v pondelok bol seriál Druhá šanca II, ktorý prilákal až 539-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Pred druhým miestom, ktoré si obsadil komediálny seriál Hranica, si zaistil viac ako 200-tisícový náskok.
Reality šou Farma z produkcie Televízie Markíza sa ušlo v rebríčku až tretie miesto vďaka 269-tisícom sledujúcich divákov. Darilo sa aj programom ako Rodinné prípady (220-tisíc divákov) alebo relácii Reflex (191-tisíc divákov). Pravidelná jojkárska šou Bez servítky tentokrát oslovila len 207-tisíc divákov.
Do rebríčka sa dostali aj programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, konkrétne Duel (178-tisíc divákov), film Teroristka (149-tisíc divákov) alebo 5 proti 5 ( 118-tisíc divákov).
Poradie pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov ukázal, že najvyšší trhový podiel z nespravodajského rebríčka dosiahol seriál Druhá šanca II, ktorý získal až 34,5 percenta. Jojkárska Hranica mala oproti tomu len 16,4 percenta, ale šou Farma až 25 percent.
Vysoké trhové podiely získali aj programy Rodinné prípady (22,2 percenta a 22,7 percenta), Reflex (24,5 percenta) a aj Bez servítky (18,6 percenta).