Päť miest pre Markízu

Len dva programy televízie Joj sa dostali do najlepšej nespravodajskej desiatky v rámci cieľovej skupiny 12+. Najúspešnejším bol seriál Nemocnica, ktorý si pozrelo 419-tisíc divákov. Pozornosť si získala aj denná šou Bez servítky s 221-tisícmi divákov.

Až päť miest patrí konkurencie z Markízy. Druhé miesto si obsadil seriál Pán profesor IV, ktorý dostal pred televíznu obrazovku 334-tisíc divákov. Za ním nasleduje Farma (265-tisíc divákov), Rodinné prípady (239-tisíc divákov) či Reflex (222-tisíc divákov).

Úspech opäť zažil aj seriál Ordinácia s výhľadom na more, ktorá prilákala 215-tisíc divákov, aby prepli na program RTVS. Nad stotisíc divákov sa dostali aj programy Duel alebo 5 proti 5.

Štyri programy nad hranicou stotisíc

Druhá cieľová skupina 12 až 54 rokov však pozerala aj ďalší jojkársky program, a to šou Láska na chate, ktorá získala trhový podiel 11 percent. Seriál Nemocnica však spadol na druhé miesto rebríčka s trhovým podielom 20,5 percenta. Prvé miesto si tak privlastnil seriál Pán profesor IV s vysokým trhovým podielom až 26,2 percenta.

Nad hranicu stotisíc divákov sa dostali aj Farma s trhovým podielom 25,8 percenta a Rodinné prípady s 20,9 percentami.

Skupina Markíza si aj v utorok udržala celkový trhový podiel nad tridsiatimi percentami, Joj Group získal 22,5 percenta, RTVS Group 8,5 percenta a TA3 rovné 2 percentá.

Ďalšie dôležité správy

Eurokomisárka pre spravodlivosť, spotrebiteľov a rodovú rovnosť Věra Jourová.
Neprehliadnite

European Newsroom posunie služby národných tlačových agentúr na európsku úroveň