Jesenná sezóna v slovenských televíziách je v plnom prúde, o čom svedčia aj vyššie čísla sledovanosti programov. Pozrime sa, ako prebiehal pondelok a utorok.
Dva súboje o diváka
Viac ako pol milióna divákov z cieľovej skupiny 12+ získal seriál Druhá šanca II, ktorý vysielala televízia Markíza. S prehľadom prekonal komediálny seriál Hranica, ktorý zbieral pre televíziu Joj triumfy počas celého leta. Tentokrát prilákal 289-tisíc divákov. Tesne za ním skončila šou Farma, ktorú si pozrelo 270-tisíc divákov.
Tesne pred šiestou hodinou večernou sa odohral ďalší súboj o diváka, ktorý je možné vidieť aj vo výsledkoch našej nespravodajskej tabuľky. Víťazom je program Markízy, konkrétne ide o Rodinné prípady, ktoré uvidelo 204-tisíc divákov. Za sebou nechali šou Bez servítky so 188-tisícmi sledujúcich ľudí. Za pozornosť stojí aj program Rozhlasu a televízie Slovenska, teda kvíz Duel, ktorý si pozrelo 172-tisíc divákov.
Láska na chate v top 10
Rebríček pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu 12 až 54 rokov sa oveľa nelíši od tabuľky pre cieľovú skupinu 12+. Prvé miesto si zachoval seriál Druhá šanca II s vysokým trhovým podielom až 30,4 percenta.
Druhý najvyšší trhový podiel v nespravodajskej top desiatke mala markizácka Farma (25,8 percenta), za ňou nasleduje relácia Reflex (23,7 percenta) a Rodinné prípady (20,9 percenta).
Do poradia sa dostala aj jojkárska šou Láska na chate, ktorú si pozrelo 65-tisíc ľudí s trhovým podielom 8,9 percenta.
Celkovo Skupina Markíza za pondelok prekonala hranicu 35 percent trhového podielu. Za ním nasleduje Joj Group s 20,7 percentami, RTVS Group s 8,4 percentami a TA3 s 2,8 percentami.