Najvyššiu sledovanosť v rámci televíznych programov získal v pondelok seriál Mama na prenájom, ktorý priniesol Televízii Markíza 431-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná Televízia Joj vysielala v tom čase kulinársku šou Bez servítky, ale na prvé miesto strácala až 71-tisíc divákov.
Druhé miesto v rebríčku obsadil komediálny seriál Hranica, ktorý si nenechalo ujsť 381-tisíc divákov. Jojkárska produkcia tak počas večera poľahky prekonala markizácke vysielanie akčnej komédie Zabijakov osobný strážca, ktoré prilákalo len 240-tisíc divákov a v rebríčku obsadilo šieste miesto.
Darilo sa aj tradičným titulom ako relácii Reflex (300-tisíc divákov), vedomostnému Duelu (270-tisíc divákov) či Inkognitu (235-tisíc divákov).
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov však posunula film Zabijakov osobný strážca na štvrté miesto s trhovým podielom 21,1 percenta. Prvé miesto si však zaistil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 29,2 percenta.
Za sebou nechal jojkárske programy, a to seriál Hranica (18,1 percenta) a kulinársku šou Bez servítky (20,4 percenta). Úspech mal aj Reflex (24,2 percenta) či Rodinné prípady (19,9 percenta).
Celodenný trhový podiel ukazuje návrat Markíza Group nad 32 percent, Joj Group získala 23,8 percenta, RTVS klesla pod 10 percent a spravodajská TA3 mala 1,4 percenta.