Reklamná agentúra Made by Vaculik od nového roka mení svoje vedenie. Súčasná riaditeľka Zuzana Ďurčeková sa rozhodla po  23 rokoch pre zmenu v kariére.

Jej nástupcom sa na pozícii CEO stane Ronald Lupták, ktorý v oblasti reklamy a marketingu pracuje viac ako 20 rokov.

Ďurčeková: Cítim, že je tá správna chvíľa

„Odchádzam, aby som sa vydala na nové životné dobrodružstvo," hovorí Ďurčeková s tým, že rozhodnutie opustiť svet komerčného marketingu a reklamy je jej zrelým a zodpovedným rozhodnutím, ktoré prijala z hlbokých vnútorných dôvodov.

Ďalšie kroky úspešnej CEO povedú do sveta vzdelania a umenia. ,,Po rokoch služby biznisovo orientovanému svetu cítim, že je správna chvíľa pomôcť svojimi schopnosťami tam, kde je to viac potrebné," vraví Ďurčeková.

,,Som nesmierne vďačná Jurajovi (Vaculíkovi, pozn, ed.) a všetkým vzácnym a inšpiratívnym ľuďom, ktorých som na tejto ceste mohla stretnúť,” dodáva Ďurčeková. Ako ďalej podotkla, Made by Vaculik je istým spôsobom ako jej dieťa a agentúre praje len to najlepšie v jej ďalšej etape.

Vaculík: Najlepší profesionálny partnership

Juraj Vaculík, zakladateľ agentúry, želá Z. Ďurčekovej aspoň toľko úspechov, koľko ich dosiahla v reklame. Jej príchodom vo februári 1999 získala podľa jeho slov iba trojročná agentúra obrovskú profesionálnu a ľudskú posilu.

,,Od tej chvíle stála Zuzka pri všetkých kľúčových rozhodnutiach, zlomoch, úspechoch, nielen ako rozhodujúci partner pre mňa, ale aj pre našich klientov a zamestnancov. Jej rozhľad, názory, intelekt, intuícia sú zásadným spolutvorcom úspechu Made by Vaculik nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj ďalších 33 krajinách, kde sa presadili naše idey. Naša spolupráca je ten najlepší profesionálny partnership, aký som doteraz zažil,“ poznamenal Vaculík.

Skúsenosti z Heineken aj MUW Saatchi & Saatchi

Ronald Lupták prichádza zo spoločnosti Molson Coors (Staropramen), kde pracoval na pozícii Marketing Strategy Director pre strednú a východnú Európu.

V minulosti zastával rôzne lokálne pozície a aj globálnu v spoločnosti Heineken, riadil marketingovú komunikáciu O2 na Slovensku či značku SkyEurope Airlines. Pracoval tiež na strane agentúr, konkrétne vo Wiktor Leo Burnett, Euro RSCG a MUW Saatchi & Saatchi. 

„Som veľmi vďačný Jurajovi za ponúknutú príležitosť viesť agentúru. Je to pre mňa obrovský záväzok. Zároveň, mám a vždy budem mať na pamäti, že reklamná agentúra je primárne o ľuďoch, že je veľmi dôležité vytvoriť dobrú a tvorivú atmosféru s chuťou rásť. Lebo iba vtedy vznikne priestor na to, aby vznikali výnimočné veci.

Už teraz sa teším na každého jedného člena teamu agentúry. S mnohými som v minulosti už spolupracoval, všetkých ostatných rád spoznám. A takisto klientov, terajších aj budúcich. Neviem sa dočkať, ako budeme tie spomínané výnimočné veci spolu tvoriť,“ povedal Lupták.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Explózia v Poľsku
Neprehliadnite

Agentúra AP prepustila novinára, po dopade rakiet v Poľsku vydal nepresnú informáciu