Keď ide o čistú radosť, nik ju nepredstaví lepšie než veselá svorka psov. Operátor v appke Radosť spúšťa novú kampaň, v ktorej technológia ustupuje emócii – a hlavnú rolu hrá najlepší priateľ človeka. Cieľom kampane je ukázať, že Radosť je jednoduchá, dostupná a vždy pripravená spríjemniť deň, rovnako ako štvornohí hrdinovia v bazéne.
Kto je najlepším predstaviteľom radosti? Kto zaručene vyčarí úsmev na tvári? Na čo je za každých okolností radosť pozerať? No predsa na roztomilé a vždy veselé psy. Práve štvornohí kamaráti sa stali hlavnými hrdinami spotu, ktorý veľmi jednoducho ukazuje, aké skvelé je, keď vám mobil naplní Radosť.
V úvode spotu sa dívame na prázdny bazén, ktorý svojím tvarom nápadne pripomína mobilný telefón. Akonáhle sa však k bazénu rozbehne miláčik internetu – corgi v roztomilom oblečku s logom Radosti – bazén okamžite ožije zábavou. Do vody ho totiž nasledujú ďalší psí kamaráti, ktorí majú na svojich oblečkoch ikony všetkého, čo Radosť do mobilu prináša – od špičkového 5G signálu, eSIM, až po nekonečnú ročnú radosť, či anglicky hovoriacu aplikáciu.
Na kampani spolupracovali reklamná agentúra Free Andy a Re:set production pod režisérskou taktovkou Dana Dekana. Psie osadenstvo pochádza z rôznych slovenských chovných staníc a pred natáčaním každý zo psov prešiel špeciálnym výcvikom psieho trénera Martina Lehotského. Kampaň bude prebiehať v TV a ďalších kanáloch, vrátane online platforiem, rádia či outdooru.
„Pri tvorbe zadania na nový komunikačný koncept Radosti sme sa chceli vrátiť k samotnej podstate značky – je mladá, priamočiara a jej poslaním je prinášať ľuďom radosť. Túto emóciu, ktorá je už zakódovaná v jej názve, sme sa pokúsili zachytiť v 30 sekundách čistej explózie pozitívnej energie. Zároveň sme dbali na to, aby bola značka aj mobilný operátor jasne rozpoznateľní, keďže Radosť stále buduje svoje miesto na trhu. A keď prišiel nápad so psíkmi? Všetci sme vedeli, že je to ono – v tíme zavládla absolútna zhoda. Celý proces bol potom skutočne o radosti – od prvej kreatívnej iskry cez produkciu až po finálny spot,“ prezradila Majdži Hadzimová, komunikačná expertka Radosti.
„Hovorí sa, že zvieratká a deti v reklame fungujú takmer vždy. Videli ste už ale psa prezlečeného za aplikáciu? Práve takto sa nám podarilo povedať pomerne technickú mesidž „stiahni si Radosť do mobilu” tým najzábavnejším spôsobom,“ okomentoval kampaň Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Free Andy.
Cieľom kampane je predstaviť ľuďom Radosť ako sympatického operátora, ktorého si vybavia úplne jednoducho bez toho, aby museli kamkoľvek chodiť. Stačí si jednoducho stiahnuť do mobilu appku Radosť, vybrať si svoj program a užívať si mobil plný Radosti. Za posledné obdobie operátor priniesol niekoľko noviniek – napríklad výhodné ročné predplatné, bezplatnú eSIM či anglickú verziu aplikácie, ktorá teší hlavne cudzincov.
Radosť – operátor v appke
Operátor Radosť pôsobí na slovenskom mobilnom trhu od septembra 2020 a je dostupný výhradne prostredníctvom prehľadnej aplikácie pre Android a iOS. Jednoduché portfólio programov zahŕňa balíčky v cene od 7 do 23 eur. Operátor využíva sieť O2, ktorá pokrýva viac ako 89 % obyvateľov Slovenska najmodernejšou 5G sieťou a vyše 97 % obyvateľov rýchlou 4G LTE sieťou.

Veľka zmena v Telekome: Hovorca odchádza po 19 rokoch

Kaufland oslavuje 25 rokov vo veľkom štýle: Súťaží sa o 25 áut

Nedovoľte svojim dátam uniknúť, hovorí v novej kampani Telekom

Sprite má novú chuť aj vizuálnu identitu. Odteraz ponúka aj variantu bez cukru
