Kybernetickej bezpečnosti musia aj firmy na Slovensku venovať stále viac a viac pozornosti. Počet kybernetických útokov v Európe vzrástol len za posledný rok až o 40 %.

Na túto tému chce v najnovšej kampani upriamiť pozornosť aj Slovak Telekom, ktorý firmám poskytuje nielen mobilné a internetové služby, ale aj komplexné bezpečnostné riešenia na mieru. V novej kampani chce poukázať na to, že s ich T Business riešeniami sú firemné dáta v bezpečí.

V novom spote, ktorý pre operátora pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ožívajú zariadenia nesúce firemné dáta. Laptopy, tablety a mobilné telefóny sa pred očami zamestnancov zdvíhajú zo svojich miest a doslova sa rozutekajú preč a pokúšajú sa uniknúť. Či sa ich nakoniec podarí zmäteným pracovníkom zastaviť, sa dozviete v reklame.

„Počet kybernetických útokov neustále rastie a spolu so zákazníkmi vnímame, že bezpečnosť dát je pre firmy čoraz dôležitejšia. Oceňujem, že sme sa v kampani rozhodli na túto dôležitú tému poukázať zrozumiteľne a vizuálne inovatívnejšie, než je v biznis komunikácii bežné. Som presvedčený, že vďaka našim T Business riešeniam dokážeme firmám pomôcť chrániť bezpečnosť, ktorá zohráva kľúčovú úlohu v ich fungovaní a je neoddeliteľnou súčasťou moderného podnikania,“ hovorí Peter Laco, riaditeľ divízie firemných zákazníkov Slovak Telekom.

„Už roky na svojich prezentáciách klientov upozorňujeme, že dobrá B2B kampaň musí byť minimálne rovnako zábavná, pútavá a rušivá, ako akákoľvek B2C komunikácia,“ hovorí Jaroslav Vígh, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, a dodáva: „Som rád, že sa ľudia v Telekome nebáli tému firemnej bezpečnosti komunikovať uletene a našu ambíciu vytvoriť zábavnú a vizuálne podmanivú reklamu podporovali od prvého momentu.“

Réžie spotu sa ujal Dano Dekan a o kameru sa postaral Michal Babinec. Popri medzinárodnom castingu v spote účinkovali desiatky 3D zariadení, ktoré rozhýbalo pražské UPP, najväčšie trikové štúdio v strednej Európe. Dynamiku spotu podčiarkuje skladba Hudson River od slovenského producenta Jimmy Pé.

Kampaň bude nasadená v televízii aj online, pričom hlavný imidžový spot bude dopĺňať social kampaň, kľúčový vizuál, ako aj samostatné 15-sekundové online spoty.