Je tu opäť príležitosť ukázať najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok. Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) aj tento rok vyhlásil súťaž Effie Awards Slovakia 2022.

Produktové a špeciálne kategórie

Reklamné agentúry môžu prihlásiť do súťaže len tie kampane, ktoré prebiehali od 1. septembra 2021 do 31. októbra 2022.

Súťaží sa v produktových kategóriách (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) a v špeciálnych kategóriách (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital).

Kreatívne kampane je možné registrovať do 18. novembra 2022.

Európsky a svetový formát

,,O udelení zlatých, strieborných a bronzových ocenení bude rozhodovať viac ako 20 porotcov z reklamných a mediálnych agentúr, ale aj zadávateľov a špecialistov marketingovej komunikácie v dvoch súťažných porotách," informuje KRAS.

Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené zlatou/grand EFFIE z celého sveta).

Výsledky a víťazov vyhlási organizátor KRAS na evente 12. decembra 2022.

V roku 2022 sa podarilo uspieť a získať shortlisty v Effie Europe slovenským agentúram This is Locco a Triad s prácami Bejby Blue pre klienta Tatra banka a Spájame sa pre duševné zdravie pre klienta Uniqa.

Výsledky budú známe 30. novembra 2022. Bejby Blue sa uchádza zároveň o titul v súťaži Global Best of the Best Effie Awards, ktorej výsledky budú známe 6. decembra.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Michal Teplica
Neprehliadnite

Teplica: Digitálnej transformácii sa televízie nevyhnú. Do videoreklamy idú veľké investície