Levi’s odhaľuje poslednú kapitolu svojej celoročnej kampane Reiimagine, ktorú od začiatku sprevádza hviezdna Beyoncé. Po sérii reklamných reinterpretácií ikonických spotov značky, vrátane legendárnych Launderette, Pool Hall a Refrigerator, prichádza záverečný príbeh – The Denim Cowboy, ktorý stavia Beyoncé do centra príbehu.

Režisérka Melina Matsoukas, ktorá stojí aj za predošlými časťami kampane, tentoraz opäť privádza Beyoncé do známej biliardovej herne. Tam sa k nej pridáva herec Timothy Olyphant, aby divákom prezradil, že speváčkinou trofejou z predchádzajúcej hry sú jeho vlastné legendárne 501 džínsy. Beyoncé ich predvádza v kompletne vyšívanom, trblietavom outfite so siluetou modelu 501 Curve jeans – kúsku, ktorý je súčasťou novej limitovanej kolekcie Beyoncé X Levi’s.

Beyoncé vkampani na džínsy Levi’s
Zdroj: Levi’s
Beyoncé vkampani na džínsy Levi’s

Podľa globálneho marketingového riaditeľa značky Kennyho Mitchella ide o vrchol kampane, ktorý oslavuje partnerstvo s Beyoncé a posúva možnosti, ako interpretovať dedičstvo Levi’s. „Táto spolupráca stavia ženy do centra príbehu a otvára novú kapitolu v histórii značky, ktorá zostáva významným hýbateľom kultúrneho diania,“ dodal.

Záver kampane Reiimagine tak nie je len o móde, ale aj o symbolickom prepojení minulosti značky s jej súčasnou ikonou – a o tom, že aj kovboj môže mať trblietky.