Umelá inteligencia dobýja aj svet logistiky. Dokáže nahradiť človeka a ohroziť pracovné miesta?
Umelá inteligencia mení pravidlá hry v logistike. Konferencia Priemysel & Logistika 2024 prinesie odpovede na otázky o budúcnosti s AI.
Umelá inteligencia mení pravidlá hry v logistike. Konferencia Priemysel & Logistika 2024 prinesie odpovede na otázky o budúcnosti s AI.
Lidl a Kaufland zavádzajú prelomovú technológiu platby cez mobilné aplikácie.
Od 1. októbra nastáva zmena vo vedení spoločnosti UPC.
Nemecký obchodný reťazec plánuje expanziu na slovenský a český trh, pripravuje si pôdu na konkurenčný súboj s etablovanými značkami.
Chceš sa stať novinárom? Mladí Slováci majú neopakovateľnú šancu zapojiť sa do unikátneho projektu, ktorý môže odštartovať ich kariéru v najväčšom vydavateľstve na trhu. Viac o projekte prezradil v rozhovore CEO News and Media Holding Michal Teplica.
Výdavky na internetovú reklamu na Slovensku dosiahli v prvom polroku 2024 rekordných 104 miliónov eur. Dynamický rast signalizuje posun v preferenciách inzerentov.
Kultová hororová komédia Tima Burtona znovu vtrhla na filmové plátna a okamžite ovládla svetové kiná svojím strhujúcim úspechom.
Pretáčanie reklám sa stalo bežným zvykom, podľa prieskumu ho využíva drvivá väčšina slovenskej populácie.
Lidl v tomto roku oslavuje svoje 20. narodeniny. So 164 predajňami v 96 mestách je dnes trhovým lídrom a spolieha sa naň nejedna domácnosť.
Chceš sa stať novinárom? Mladí Slováci majú neopakovateľnú šancu zapojiť sa do unikátneho projektu, ktorý môže odštartovať ich kariéru v najväčšom vydavateľstve na trhu.
Prieskum odhalil, aké faktory sú pre ľudí najatraktívnejšie pri spolupráci značiek s osobnosťami.
Americká asociácia Scent Marketing Institute nedávno komentovala štúdiu spoločnosti Nike, ktorá ukázala, že pridávanie vôní do ich obchodov zvýšilo nákupný zámer o 80 %. V inom experimente na čerpacej stanici s malou predajňou, kde bola cielene používaná vôňa kávy, sa zvýšil predaj tohto nápoja o neuveriteľných 300 %. Ako je to možné sa dá veľmi jednoducho vysvetliť.
Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku
Aká je budúcnosť biznis modelov v médiách?
Predpovedať budúcu distribúciu mediálnych obsahov je obtiažne
Hoci je to najrýchlejšie rastúci trend, stále dominuje reklamný model
Britské ministerstvo tvrdí, že do bojov na Ukrajine sa vracajú zranení Rusi
Zamestnanci sa o duševnom zdraví rozprávajú oveľa otvorenejšie než pred piatimi rokmi
Prezident tlačí americkú ekonomiku do autarkie – stratí na tom krajina, aj svet. Pre Európu to môže byť výhoda.
Podľa prieskumu Marist Poll a Yahoo Finance iba jeden z desiatich Američanov považuje svoje úspory za dostatočné