
Úplne nový koncept predajne Tchibo: V Bratislave pribudol kávový bar pre náročných
Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.
Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.
Hlavné mesto po megatrolejbusoch plánuje nákup megaelektričiek.
Recepty z tretej série najsladšej šou Pečie celé Slovensko sú dostupné už aj v knižnej podobe.
Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.
O2 štartuje vianočnú ponuku od 11. novembra.
Skupina Markíza posilňuje strategickú korporátnu a krízovú komunikáciu, ako aj inštitucionálne vzťahy.
Orange štartuje vianočnú ponuku pre nových aj existujúcich zákazníkov od 29. októbra.
Prelomové technológie umelej inteligencie transformujú online nákupy, no prinášajú aj výzvy, na ktoré obchodníci musia byť pripravení.
Nový spot k projektu Odpíšeme Ti s ambasádorom Jakubom Jablonským otvára dôležitú tému komunikácie rodičov s deťmi.
Netypický presun električky pri trhovicko na Miletičovu ulicu rozvíril debaty o pripravovanej trati v centre Bratislavy.
Operátor Radosť prichádza od 26. októbra s úpravou všetkých taríf predplatného.
Telekom štartuje svoju vianočnú kampaň 25. októbra 2024, prvýkrát ponúka aj štyri zariadenia k jednej službe a lákavý televízny obsah.
Expanzia Auparku Bratislava prináša vlajkové predajne obľúbených značiek aj mnoho inovácií.
Sky Park Tower bude jednou z najnovších dominánt Bratislavy a korunou projektu Sky Park.
Tesco v Británii experimentuje s revolučným bezpečnostným riešením. Ak sa osvedčí, mohli by ho zaviesť aj v iných krajinách.
Po úspechu v Česku sa poľská sieť drogérií Hebe rozširuje na Slovensko.
Nová infraštruktúra má posilniť úlohu Slovenska v Trojmorí
Spojené štáty posilňujú vzťahy s ázijskými krajinami
Správa e-mailov brzdí zamestnancov, firmy nachádzajú riešenie v automatizácii
Každé rozhodnutie Bieleho domu momentálne spôsobuje nové výkyvy v indexe S&P 500, no trh môže ignorovať širší obraz