
Ženy budú voziť ženy: Bolt spúšťa novú unikátnu službu
Spoločnosť Bolt predstavuje novú službu Women for Women.
Spoločnosť Bolt predstavuje novú službu Women for Women.
Novým majiteľom nákupného centra VIVO! v Bratislave sa stane investičná skupina WOOD & Company.
Bratislava mení svoju panorámu. Pribudne nová 160 metrová dominanta.
Možno práve vy získate nákup úplne zadarmo.
Kino v Eurovea potichu ruší nadštandardné služby. Nový VIP prináša nižšiu cenu, ale aj menej benefitov.
Nová služba umožňuje umožňuje darovať hocičo a obdarovaný nemusí mať aplikáciu.
Diváci akceptujú televíznu reklamu viac než kedykoľvek predtým.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Bývalá tenistka Dominika Cibulková premieňa vlastnú cestu za premenou na úspešnú značku.
Pod hlavnou stanicou v Prahe vyrastie impozantná dvojposchodová železničná križovatka.
FMK UCM a vydavateľstvo NMH spoločne budujú novú generáciu novinárov.
Verní zákazníci sa môžu od 3. februára tešiť na trvalú 20 % zľavu.
Plán, ktorý mnohých prekvapil, no iných nadchol, sa postupne mení na realitu.
Coca-Cola čelí sťahuje z trhu plechovky a fľašky mnohých značiek.
Sieť predajní HalfPrice pokračuje v expanzii na slovenskom trhu.
Na Slovensku sa rozbieha ďalšia vlna nákupných centier pod značkou Klokan.
Kým dobytok chorľavie, ľudia sa pripravujú na ďalšiu krízu
Prehliadače strácajú lesk, AI si získala dôveru spotrebiteľov
Obchodná politika Washingtonu sa neustále mení a s ňou aj situácia na trhoch. Kate Moore má preto pre investorov zopár odporúčaní
Spoločnosť Yum! Brands integruje nástroje AI do objednávok a prevádzok amerických reštaurácií