
Zlatý klinec má tento rok konkurenciu. Študenti zabojujú o pozornosť kreatívnej brandže
Študenti KAMAKO spúšťajú vlastnú verziu súťaže najlepších marketingových prác.
Študenti KAMAKO spúšťajú vlastnú verziu súťaže najlepších marketingových prác.
Bratislavská autobusová stanica na Mlynských Nivách začína s rekonštrukciou priestorov.
Najnovší prieskum odhalil, čo rozhoduje o nákupoch Slovákov.
Mexiko chce zakázať americké reklamy varujúce pred nelegálnym vstupom do USA.
V komunikačnom tíme spoločnosti Slovak Telekom nastávajú od 1. mája zmeny.
Kedysi rušná Tržnica na Trnavskom mýte čaká na obnovu.
Na konferencii Mediálne trendy 2025 sa diskutovalo o budúcnosti slovenských médií.
Bratislavu čaká zásadná dopravná premena. Nová trať Pribinova – Košická má hotovú environmentálnu správu.
V Nitre nastane nová éra nákupov pre milovníkov moderného bývania.
Saudská Arábia plánuje postaviť mrakodrap, aký svet ešte nevidel.
O špecifikách generácie Z na trhu práce sa často hovorí. Zakladajú sa však všeobecne rozšírené názory na realite?
S projektom expanzie Bory Mall prichádza aj nová vízia pre námestie namiesto súčasného parkoviska.
Vo Veľkých Kostoľanoch, kde sa plánuje výstavba novej predajne BILLA, odhalili archeológovia poklady pravekých civilizácií.
Marcel Šatánek prevezme vedenie Towercomu od 1. apríla 2025.
Spoločnosť Alfa Bio, stojaca za značkou LUNTER, ohlasuje vstup do novej éry.
V rámci tejto spolupráce sa agentúra postará o efektívnu komunikáciu značky.
Nemecko, Nórsko či Belgicko chcú donútiť majetných obyvateľov, aby pred odchodom do daňových rajov platili doma
Zahraničné riziká ovplyvňujú verejné financie, konsolidácia ich má stabilizovať
Antidumpingové clá ostávajú v platnosti
Mladí chcú revolúciu, nie len reformy. Ľavičiar Zohran Mamdani ovládol voľby tam, kde žije najviac mileniálov — generácia, ktorá už nemieni trpieť vysoké nájmy, drahú dopravu ani politikov uviaznutých v minulosti