
Super Bowl vyhnal cenu reklamy do závratných výšin: Firmy platia milióny dolárov za 30 sekúnd
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Bývalá tenistka Dominika Cibulková premieňa vlastnú cestu za premenou na úspešnú značku.
Pod hlavnou stanicou v Prahe vyrastie impozantná dvojposchodová železničná križovatka.
FMK UCM a vydavateľstvo NMH spoločne budujú novú generáciu novinárov.
Verní zákazníci sa môžu od 3. februára tešiť na trvalú 20 % zľavu.
Plán, ktorý mnohých prekvapil, no iných nadchol, sa postupne mení na realitu.
Coca-Cola čelí sťahuje z trhu plechovky a fľašky mnohých značiek.
Sieť predajní HalfPrice pokračuje v expanzii na slovenskom trhu.
Na Slovensku sa rozbieha ďalšia vlna nákupných centier pod značkou Klokan.
Experti varujú, že nadchádzajúci rok môže pre pracovný trh znamenať zmiešané vyhliadky.
Operátor prináša veľké zmeny vo svojom portfóliu. Týkajú sa nielen nových, ale aj existujúcich zákazníkov.
Poľský reťazec drogérií Hebe otvára svoju druhú pobočku na Slovensku.
V obchode s nábytkom sa schyľuje k veľkej zmene.
Klub reklamných agentúr Slovenska si zvolil nové prezídium na čele s Petrom Šurínom. Čo to znamená pre budúcnosť slovenskej reklamy?
Objavte tajomstvá úspešnej reklamy s profesionálmi z reklamy a marketingu.
Komunikačná agentúra New School Communications hlási novú posilu.
Európsky trh s elektromobilmi zažíva rekordný rast
Lavrov vidí šancu na dialóg, Kyjev žiada viac než symbolické gesto
Transakčná daň vyvolala obrovskú nevôľu na Slovensku. Jedným z dôvodov je, že podnikatelia hneď vidia, koľko z každej jednej platby odvedú štátu.
Za prísne opatrenia hlasovalo 144 poslancov, 20 bolo proti a 12 sa zdržalo hlasovania