
Zlatá stolička 2024 pozná svojich víťazov. Ocenenie získali tri marketingové agentúry
Súťaž Zlatá Stolička ukazuje, že skvelé pracovné podmienky sú rovnako dôležité ako kreatívne výsledky.
Súťaž Zlatá Stolička ukazuje, že skvelé pracovné podmienky sú rovnako dôležité ako kreatívne výsledky.
Nové zákony nútia výrobcov nápojov zvyšovať ceny, čo by mohlo vážne zasiahnuť peňaženky nízkopríjmových rodín.
Mediálny dom Ringier Slovakia bude mať od 1. januára 2025 nové vedenie.
Najnovší prieskum ukázal, aké zmeny plánuje väčšina firiem v oblasti benefitov.
Cinema City v bratislavskom Auparku prichádza ako prvé na Slovensku s novým konceptom, ktorým mení tradičnú návštevu kina.
Novým marketingovým manažérom IKEA na troch kľúčových trhoch sa stal Rostislav Čítek.
Takto vníma spájanie SNS – novým bilbordom ešte viac rozdeľuje polarizovanú spoločnosť. Článok sme aktualizovali o ďalšie vyjadrenia odborníkov.
Nová bratislavská štvrť Vydrica prepojí historické centrum s moderným dunajským nábrežím.
Štát chce premeniť Zimný prístav v Bratislave na modernú mestskú štvrť. Táto ambiciózna iniciatíva sľubuje zmeniť tvár historického územia.
Prezídium APRSR víta dve nové osobnosti, ktoré prinesú čerstvé nápady a odborné skúsenosti na podporu slovenského PR sektora.
EVA CHARITY BAZAAR vám prináša jedinečnú šancu spojiť módnu vášeň s dobrým skutkom a vydražiť si luxusné kúsky už od 1 eura. Každý zakúpený darček pomôže ženám a deťom v núdzi.
Rezort kultúry aktualizuje pravidlá pre filmové a seriálové projekty.
Dve štíhle veže sa zaradia medzi najvyššie bytové budovy v Európskej únii.
Slovenský mediálny trh sa ocitá na križovatke, kde globálne streamovacie služby narúšajú zaužívané mediálne stratégie.
Slováci a Slovenky si v prieskume agentúry Median SK zvolili najpreferovanejšie médiá za uplynulý polrok.
Ekonomický týždenník TREND odhalili tohtoročných lídrov slovenského biznisu, ktorí získali prestížne ocenenia TREND TOP 2024.
Európsky trh s elektromobilmi zažíva rekordný rast
Lavrov vidí šancu na dialóg, Kyjev žiada viac než symbolické gesto
Transakčná daň vyvolala obrovskú nevôľu na Slovensku. Jedným z dôvodov je, že podnikatelia hneď vidia, koľko z každej jednej platby odvedú štátu.
Za prísne opatrenia hlasovalo 144 poslancov, 20 bolo proti a 12 sa zdržalo hlasovania