
Danone posilňuje svoju značku s novou agentúrou: Cieľom je misia za zdravším stravovaním
Firma Danone si vybrala nového partnera pre PR komunikáciu na českom a slovenskom trhu.
Firma Danone si vybrala nového partnera pre PR komunikáciu na českom a slovenskom trhu.
Petržalský kopec, ktorý vznikol pred polstoročím navážaním stavebného odpadu, sa konečne stáva minulosťou.
Praha sa pripravuje na historický moment v prímestskej doprave.
Bratislavskí mestskí poslanci otvorili cestu pre megaprojekt Nové Lido v Petržalke.
Výstavba novej modernej štvrť sa začne už v lete tohto roka.
Poľská sieť Biedronka otvorí svoje obchody na Slovensku 5. marca.
Zákazníci Alzy v Bratislave sa dočkali inovatívnej služby, ktorá zjednoduší vyzdvihnutie tovaru.
TOMU VER je nová značka zameraná na zdravý životný štýl.
Spoločnosť Bolt predstavuje novú službu Women for Women.
Novým majiteľom nákupného centra VIVO! v Bratislave sa stane investičná skupina WOOD & Company.
Bratislava mení svoju panorámu. Pribudne nová 160 metrová dominanta.
Možno práve vy získate nákup úplne zadarmo.
Kino v Eurovea potichu ruší nadštandardné služby. Nový VIP prináša nižšiu cenu, ale aj menej benefitov.
Nová služba umožňuje umožňuje darovať hocičo a obdarovaný nemusí mať aplikáciu.
Diváci akceptujú televíznu reklamu viac než kedykoľvek predtým.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Po prudkom prepade ziskov a pesimistických prognózach na rok 2025 sa miliardárska rodina Porsche-Piëch rozhodla pre novú stratégiu
Volodymyr Zelenskyj apeluje na kontinuitu európskej jednoty, aby sa zabezpečil trvalý mier na Ukrajine v čase stupňujúcej sa ruskej agresie
Slovenská ekonomika zažíva v druhom kvartáli tohto roka spomalenie rastu, pričom kľúčovú úlohu zohrávajú zahraničné obchodné turbulencie
Hoci rokovania trvali skoro tri hodiny a v ich priebehu zazneli slová o „pokroku“, realita zostáva chladná: žiadna dohoda, žiadne prímerie, len opatrné diplomatické gestá