Štartuje 21. ročník československej súťaže komunikačných projektov a firemných médií Zlatý středník (Zlatá bodkočiarka). Prihlasovatelia získajú detailné bodové hodnotenie a slovnú spätnú väzbu od porotcov z Českej aj Slovenskej republiky. Slovenské firmy, agentúry a verejné inštitúcie môžu prihlasovať komunikačné kampane, online projekty, tlačené médiá, ale aj PR eventy alebo kreatívne nápady, informuje výkonná riaditeľka PR Klub, Michaela Pišiová.

Záujem zo Slovenska stúpa

„Záujem zo Slovenska stúpa, v minulom roku počet prihlasovateľov opäť vzrástol. Slovenské kampane sa pravidelne umiestňujú na priečkach víťazov, čo je pre zadávateľa skvelým ukazovateľom, že ide ich dlhodobá komunikačná stratégia správnym smerom,“ hovorí Štefan Frimmer, spoluzakladateľ platformy Komunikačných expertov.

Minulý rok boli najviac zastúpené kategórie Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť a komunikácia udržateľných investícií (ESG) a Integrovaná kampaň. Vyhľadávané boli aj PR event, Využitie sociálnych sietí a influencer marketing alebo Štruktúra, obsah a storytelling.

Predstavenie projektov

Registrácie sú otvorené a ich ceny sa nemenia. „Vychádzame v ústrety zadávateľom a prihlasovateľom, ktorí nám po mnoho rokov zachovávajú lojalitu. Cieľom PR Klubu a súťaže Zlatý středník je posúvať jednotlivé disciplíny komunikácie a public relations dopredu a predstavovať to najlepšie, čo v Česku a na Slovensku vzniká. Chceme tým podporovať to, aby mal čo najširší počet organizácií možnosť predstaviť svoje projekty, na ktoré sú ich tímy hrdé,“ hovorí Pavel Vlček, predseda Výkonného výboru PR Klubu.

Do súťaže sa zapojí takmer 100 porotcov. V minulom ročníku sa na slovenskej strane objavili mená ako Tomáš Palovský z Orange, Lucia Muthová z Allianz-Slovenská poisťovňa, Martin Dobiš z PR Clinic, Alena Krčová z Operačného strediska záchrannej zdravotnej služby SR, Simona Mištíková z Divina, Tomáš Bezák z Lidl Slovenská republika, Miroslava Kernová z omediach.com alebo Michal Kišša z Nadácie Pontis.

Tri cenové vlny

Projekty je možné prihlasovať v troch cenových vlnách. Ponuka zníženej ceny za prihlášky do hlavných kategórií platí do 31. januára. Zľava činí 40 eur, čím cena za prihlásenie klesá na 200 eur bez DPH, vo februári za 240 eur bez DPH, v marci 280 eur bez DPH. Prihlásenie do odborových kategórií zostáva cenovo po celý čas nemenné.

Prihlášky môžu podávať firmy, agentúry, neziskové organizácie aj vládne inštitúcie na www.zlatystrednik.cz/prihlaska do 31. marca. Súťaž Zlatý středník organizuje už od roku 2002 profesijné združenie PR Klub.

Kategórie 21. ročníka Zlatého středníku (Zlatej bodkočiarky)

Hlavné kategórie 

Audio a video prezentácia
Brožúra, katalóg a leták
Elektronický časopis a blog
Externý tlačený časopis a noviny
Integrovaná kampaň
Interná komunikácia a employee engagement
Interný tlačený časopis a noviny
Kreatívna idea
Krízová komunikácia, komunikácia zmeny a public affairs
Launch, relaunch, rebranding
Mobilné aplikácie a inovácie
Newsletter
Nízky rozpočet a jeho efektivita
Podcast
PR event
Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť a komunikácia udržateľných investícií (ESG)
Štruktúra, obsah a storytelling
Výročná správa
Využitie sociálnych sietí a influencer marketing
Webové stránky

 

Odborové kategórie

Auto-moto a doprava
Finančné služby
FMCG, krása a móda
Neziskový sektor
Priemysel, strojárstvo a energetika
Šport, zábava, umenie, médiá, cestovný ruch a gastronómia
Telekomunikácie a IT
Verejný sektor a politická komunikácia
Zdravotná starostlivosť a farmácie

 

Grand Prix (navrhne porota):

Projekt roku
Najlepšia agentúra
Talent
Osobnosť PR

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Nový prezident spoločnosti Warner Bros Discovery David Zaslav. Firma ohlásila spojenie streamovacích platforiem HBO Max a Discovery+ a vytvorenie služby s novým menom.
Neprehliadnite

Medzinárodný olympijský výbor udelil mediálne vysielacie práva na hry 2026-2032