Koncom uplynulého roka sa VÚB banka rozhodla pre zmenu a po 14 rokoch ukončila spoluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Z tendra vyšiel víťazne spomínaný Triad, a práve v týchto dňoch banka prichádza s prvou kampaňou z jeho dielne.

Spoty budú nasadené v televízii a postupne aj v ďalších kanáloch. Značka naďalej stavia na dlhodobom koncepte s herečkou P. Polnišovou, ktorá je tvárou novej kampane banky k pôžičkám na rekonštrukciu.

„Kreatíva ‚ako z rozprávky‘ využíva princíp filmových žánrov, ktoré sú častou a prirodzenou súčasťou našich slovníkov,“ vysvetľuje Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ Triadu. V televízii sú nasadené dve verzie spotu, ktoré využívajú žáner kovbojky a hororu.

„Keď sa povie rekonštrukcia, mnohí z nás z vlastnej skúsenosti vieme, že to nie vždy prebieha ako z rozprávky. Práve preto chceme ľuďom dať možnosť výhodnej pôžičky na rekonštrukciu, aby ju mohli zveriť do rúk odborníkom a mali čo najmenej starostí,“ hovorí Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketing a elektronických médií VÚB banky.

Kampaň sa po dlhšom čase objaví okrem tradičných kanálov aj v rozhlase a v kine. Klienti nájdu informácie aj na microsite, kde postupne pribudnú aj „tipy pre bezproblémovú rekonštrukciu“.

Súčasťou konceptu je tiež spolupráca s architektonickým štúdiom Rules. To vytvorí návrh na rekonštrukciu trom klientom, ktorí o pôžičku na rekonštrukciu požiadajú.

Svoju prvú spoločnú kampaň využili banka a Triad aj netradične – nahrali neoficiálnu verziu spotu, v ktorom si zo seba „vystrelili“. Agentúra v ňom láka na pozíciu account manažéra pre VÚB banku.