Nákupný festival nahrádza kampaň s názvom Šikovné nakupovanie. Nové logo aj obsah komunikácie má značku viac identifikovať s materskou VÚB bankou. Tá spustila prvú spoločnú kampaň s Quatrom v máji tohto roka.

Quatro sa predstavuje novým vizuálnym a komunikačným dizajnom, s novým brand positioningom a novými hodnotami pre spotrebiteľa. Rovnako je úlohou kampane vizuálne a komunikačne primerane spojiť Quatro s VÚB bankou, uvádza spoločnosť.

Produktovo sa orientuje na konkrétnu ponuku pre spotrebiteľov, pri ktorej sľubuje nulový úrok pri splatení tovaru do pol roka.

Quatro prešlo redizajnom. Pozrite si novú kampaň od This is Locco

Zdroj: Quatro

 

Televízny spot zobrazuje mladú rodinku spolu s ďalšími milovníkmi akrobatických trikov nakupujúcimi v obchode s elektronikou vybrané produkty. Ide o elitných akrobatov, gymnastov, žonglérov či známu slovenskú sálovú cyklistku.

„Cieľom novej kampane bolo vytvoriť zapamätateľný koncept, nadviazať na vysokú rozpoznateľnosť značky Quatro a udržať jej líderstvo v segmente splátkových spoločností. Zároveň to bola príležitosť odprezentovať napojenie na VÚB banku, pod ktorú značka v tomto roku prešla,“ hovorí riaditeľka marketingu banky Martina Hrivnáková. Práve preto sa v spote objavuje opäť aj známa tvár kampaní VÚB Petra Polnišová, ktorá prepája brandy VÚB a Quatro. 

Autorom nového komunikačného konceptu je agentúra This is Locco. „Bolo pre nás veľmi dôležité zachovať emóciu a jasnú priraditeľnosť značky Quatro. V TV spote sme ponechali známu pieseň Here We Go, no tentokrát sme jej dali nový sound vďaka mixu od Maiky Beatz. Celý spot sme koncipovali až klipovo,“ dodáva kreatívny riaditeľ agentúry Juraj Kováč.

Nové logo a identitu pripravil Tomáš Kompaník a o kľúčový vizuál sa postarala agentúra Istropolitana Ogilvy. Agentúra This is locco zastrešila TV spot a online kampaň.

V predchádzajúcich rokoch Quatro komunikovalo dvakrát ročne veľkou mediálnou kampaňou, v jarnom období a v zimnom respektíve vianočnom období. Tento rok bola na jar spoločná komunikácia VÚB pôžičky s možnosťou zvýhodneného nákupu na splátky cez Quatro.

Spojenie dvoch generácií youtuberov

VÚB banka spustila koncom októbra aj ďalšiu kampaň na podporu svojho mobilného bankovníctva. V rámci nej sa rozhodla spojiť dve generácie youtuberov.

„Na rozdiel od väčšiny technologických kampaní sme sa tentokrát zamerali na staršiu cieľovú skupinu a to rodičov s teenagermi a staršími deťmi. Práve oni sú častými používateľmi internet bankingu, no pred mobilmi majú istú psychologickú bariéru a potrebujú ešte jemné postrčenie,“ spresňuje M. Hrivnáková.

Kampaň odštartovali dve videá, v ktorých po boku Mateja Zrebného a Lukáša Frlajsa vystupuje aj Zuzana Machová, najstaršia influencerka a youtuberka, známa svojimi praktickými receptami a radami do života.

Video Typy rodičov je cielené na tínedžerov a ich spolunažívanie s rodičmi. Typy tínedžerov zas riešia tú istú problematiku z pohľadu rodiča.

Vizitka kampane Šikovné nakupovanie

  • Agentúra: This is Locco
  • Creative director: Juraj Kováč
  • Art director: Jakub Šarvaic
  • Copywriter: Martin Polakovič, Dano Vachuna
  • Account manager: Juraj Rusnák
  • Réžia: Roland Wraník
  • Kamera: Anna Smoronova
  • Produkcia: Globe Production
  • Postprodukcia: Stone PP
  • Zvuková postprodukcia: Stone PP
  • Hudba: CMH, M. Kachút, P. Graus, T. Zubák
  • Hudobné aranžmá: Maiky Beatz

Kľúčový vizuál

  • Agentúra: Istropolitana Ogilvy
  • Art Director: Peter Hrevuš
  • Copywriter: Braňo Bezák
  • Account: Juliana Priatková
  • Fotograf: Daniel Laurinc, Laurinc Studio