Komunikačná agentúra Katedra Komunikácie mení od 1. januára 2023 svoj názov na New School Communications. Zároveň sa minoritným spolumajiteľom agentúry stáva Ľudovít Ďurman s 20-percentným podielom. Ostatných 80 percent zostáva v rukách zakladateľa agentúry, Gabriela Tótha.

Nárast zahraničných klientov

„Rebranding agentúry bol vynútený najmä čoraz väčším počtom zahraničných klientov a plánovaným rozšírením do ďalších krajín. Radi by sme rástli najmä na českom trhu, kde sme na jeseň otvorili pobočku, v budúcnosti nevylučujeme ani expanziu do ďalších krajín,“ hovorí Gabriel Tóth, zakladateľ New School Communications.

Nový spolumajiteľ stál pri zrode agentúry od samého začiatku. „Teším sa preto, že sa teraz stávam aj oficiálnym spolumajiteľom. Celkovo je naša vlastnícka štruktúra otvorená a s rastom agentúry sa nebránime ani vstupu ďalších partnerov,“ hovorí Ľudovít Ďurman.

PR a digitálna agentúra

New School Communications je PR a digitálna agentúra, ktorá vznikla v roku 2020. Medzi jej klientov patria viaceré spoločnosti z oblasti realitného developmentu, zdravotníctva či inštitúcie a asociácie. Navyše, do jej portfólia patrí aj projekt Elfov, moderátorov obsahu na sociálnych sieťach, ktorý využívajú viaceré slovenské médiá a inštitúcie. V súčasnosti pracuje pre agentúru približne 30 ľudí. Viac o jej službách nájdete na www.newschool.sk.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračný obrázok
Neprehliadnite

Meta sa nepoučila. Stámiliónové pokuty za GDPR platí ako na bežiacom páse. Rekordérom je Amazon