Po minuloročnej kampani, ktorá objasňovala, že po vypití Birellu nafúkajú vodiči „nulu“, tento rok značka prichádza s novým kreatívnym spotom z dielne agentúry Triad Advirtising, s ktorou spolupracuje dlhšie.
Reklama bola v televízii vysielaná prvýkrát uplynulú nedeľu. Tvorcovia do nej okrem Textilanky povolali aj motoristického novinára Rastislava Chválu, ktorý si príznačne zahral vodiča.
Spot sa začína, keď ho na ceste zastaví jeden z policajtov a vodiča vyzve k dychovej skúške. Vtom sa rozozvučia nástroje dychovej kapely.
„Či leto, či zima, či mesto, dedina, stále sa pitie núka. Či si v Novom Meste, či len tak po ceste, s Birellom nenafúkaš,“ spieva zbor v úvode.
„Aj napriek úspechu minuloročnej kampane sa stále nájde dosť Slovákov, ktorí majú obavy piť Birell pri rôznych príležitostiach, kde nie je tolerovaný žiadny alkohol v krvi. Zadanie tak znelo jasne – zariadiť, aby každému Slovákovi znelo v ušiach, že s Birellom nenafúka,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Plzeňský Prazdroj.
Plná verzia spotu má takmer dve minúty a v televíznom prostredí sa predstaví okrem nedele už iba raz, a to vo štvrtok večer.
Hlavnými médiami pre túto kampaň sa tak stane internet a rádio, kde budú rôzne verzie spotu s odlišnou stopážou.
Okrem toho existuje aj špeciálna verzia určená pre kinosály či predajne potravín. Do novej kampane Birellu budú zapojené aj dedinské rozhlasy či televízna stanica SenziTV, ktorá taktiež odvysiela spot v ľudovom duchu.
Zdroj: Plzeňský Prazdroj Slovensko
Vizitka kampane
Kreatíva: Triad Advertising
Creative Director: Peter Baslík
Réžia: Martin Gonda
Produkcia: Toxpro
Hudba: Textilanka