Cieľom kampane s názvom „Chuť dať to najlepšie zostáva“ je podľa značky podporiť spomínané partnerstvo so slovenskou hokejovou reprezentáciou a priblížiť sa viac k slovenským spotrebiteľom témou, ktorá aktuálne rezonuje.
Dej spotu sa začína zábermi na bývalého hokejového reprezentanta v slovenskom drese. „Často sa ma pýtajú, či som veril, že to tam nakoniec padne,“ hovorí v úvode P. Bondra.
O pár sekúnd vidno aj davy fanúšikov a oslavujúcich hokejistov s trofejou. V spote značky Pilsner Urquell sa objaví aj Bondrov syn Dávid, ktorý patrí medzi súčasných reprezentantov. Aj v tomto kontexte pracuje kampaň
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?