Trio najnovších špeciálov Zlatého Bažanta predstavujú IPA, Pšeničné a Polotmavý Bock. Ako tvrdia zástupcovia slovenského Heinekenu, boli varené podľa originálnej receptúry a s použitím „unikátnych technologických postupov“.
„Značka Zlatý Bažant rozhodne patrí k najinovatívnejším značkám na slovenskom trhu a inovácie sú súčasťou jej DNA. Aj preto sme sa rozhodli opäť priniesť niečo iné, čo po uvedení takej úspešnej novinky, akou bola v roku 2016 inovácia Zlatý Bažant ’73, nebolo vôbec jednoduché,“ vysvetľuje Ronald Lupták, marketingový manažér Heineken Slovensko.
Dodáva, že pri inováciách sú kľúčové priania zákazníkov, ktorí čoraz viac siahajú po prémiových produktoch, vyhľadávajú kvalitu a sú otvorení novým chutiam.
„Pri výbere jednotlivých typov pív produktového radu Zlatý Bažant Hurban Legend sme preto dbali na to, aby tieto pivné štýly predstavili konzumentom rozmanitosť farieb, chutí a vôní pivného sveta,“ dodáva R. Lupták s tým, že zároveň zohľadnili, aby boli chuťové profily blízke bežným slovenským konzumentom.
Pri predstavovaním série špeciálov bol prizvaný aj slovenský herec Števo Martinovič, ktorý novinky odhaľuje v spote.
Trojica pív dostala aj špeciálne fľašky s umeleckým dizajnom. Ich hlavným motívom je podobizeň J. M. Hurbana prepojená s Hurbanovom a miestnym pivovarom. Nechýba mu čiapka symbolizujúca kupolu hurbanovskej hvezdárne spolu s bažantom.
„Jozef Miloslav Hurban, ako významná postava slovenských dejín, bol pre nás výraznou inšpiráciou. Veríme, že originálne vizuálne stvárnenie dokáže našim konzumentom pútavo priblížiť túto historickú osobnosť,“ vysvetľuje senior brand manager značky Zlatý Bažant Marcel Malý.
Všetky tri pivné špeciály Zlatý Bažant Hurban Legend sú dostupné od konca apríla v maloobchodných sieťach aj v prenosnom štvorbalení a rovnako vo vybraných podnikoch alebo v čapovanej podobe.
Zdroj: Zlatý Bažant
Zdroj: Zlatý Bažant
Zdroj: Zlatý Bažant