Kofola kúpila závod v Kláštore pod Znievom minulý rok. Desať mesiacov od akvizície v apríli znova spustila výrobnú linku. Spoločnosť si nechala aj väčšinu pôvodných zamestnancov, ktorí dohliadali na produkciu pôvodnej minerálky vrátane šéfa prevádzky.
Kláštornú však firma uvádza v úplne novom šate – s pozmeneným názvom Kláštorná Kalcia aj v novom balení. Jej vzhľad navrhol dizajnér Martin Turzík.
„Som hrdý na to, že fľaša Kláštornej Kalcia má unikátny dizajn. Návrh Martina Turzíka sme vybrali z desiatok iných a veríme, že aj vďaka fľaši získame u spotrebiteľa pozornosť i zapamätateľnosť. Navyše, Kláštorná Kalcia bude prvá masovo predávaná voda v ČeskoSlovensku, ktorej všetky fľaše sú vyrobené z 50 % recyklovaného plastu,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový manažér, Kofola ČeskoSlovensko.
Zapojili aj Lúčnicu
Kláštorná Kalcia je v predaji v 1,5-litrovom balení v sýtenej a jemnej sýtenej verzii. Cieľom komunikačnej kampane je v prvom rade vytvoriť povedomie o novej značke a o jej kľúčovom benefite – obsahu prírodného vápnika (calcium).
Z vysokého obsahu vápnika vychádza aj kreatíva odvolávajúca sa na pevnosť tohto minerálu. Túto vlastnosť komunikačný tím spojil
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?