Jedným z najsledovanejších nespravodajských štvrtkových televíznych programov v cieľovej skupine 12+ bola publicistická relácia Reflex, ktorú sledovalo 169-tisíc divákov s vysokým trhovým podielom až 17,3 percenta. O niečo nižší trhový podiel získali Rodinné prípady, ktoré si pozrelo 170-tisíc divákov. Top trojku uzatvára vedomostná súťaž Duel, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska.
Z filmov sa najvyššie v tabuľke dostala snímka Som sexi, ktorá Televízii Joj priniesla156-tisíc divákov. V tom čase bežal na RTVS český seriál Ochranca, ktorý prilákal 137-tisíc divákov. O dve priečky nižšie sa usadil iný seriál Špunti na cestě, ktorého ďalšiu epizódu si nenechalo ujsť 126-tisíc divákov.
Vo štvrtok sa odohrali aj predkolá Ligy majstrov, kde proti sebe nastúpili futbalisti Slovana Bratislava a gréckeho klubu Olympiakos Pireus. Športový duel odvysielal kanál Šport RTVS so sledovanosťou až 232-tisíc divákov s trhovým podielom 17,8 percenta.
Štvrtkový program cieľovej skupiny 12 až 54 rokov sa zameral prevažne na program Televízie Markíza, ktorá v nespravodajskom rebríčku obsadila až osem miest. Programy Televízie Joj sa dostali na prvé a desiate miesto.
Najsledovanejším tak bol film Som sexi, ktorý získal 13,3-percentný trhový podiel. Druhý jojkársky program, kuchárska šou Prestreté, získala naopak 9,5-percentný trhový podiel.
Najvyššie trhové podiely z markizáckych programov získali epizódy seriálu Krok za krokom, ktoré dosahovali úrovne 27,4 percenta, 25 percent a 22,8 percenta. Z pohľadu ratingu patrili k najúspešnejším Rodinné prípady pri 17,3-percentnom trhovom podiele a relácia Reflex so 17,7-percentným trhovým podielom.
V rámci trhového podielu za celý deň vedie Markíza Group s 25,4-percentným trhovým podielom, nasleduje Joj Group s 18,5 percentami, RTVS Group s 12,6 percentami a TA3 s 0,8 percentami.