Farma na prvom mieste

Diváci mali v piatok večer na výber zo zaujímavej ponuky. Kým Jojka ponúkla rozprávku Aladin, ktorú si pozrelo 190-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+, Markíza pokračovala vo vysielaní reality šou Farma a dostala sa s ňou na druhé miesto nespravodajského rebríčka vďaka 247-tisícom divákov. Avšak lídrom poradia sa stala zábavno-súťažná šou Čo ja viem, ktorá priniesla RTVS 321-tisíc divákov. 

Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostala aj kulinárska šou Bez servítky (228-tisíc divákov), ale aj Mama na prenájom II (220-tisíc divákov). 

Iný program si zvolila cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov. Najsledovanejším programom sa stala reality šou Farma s 18,3-percentným trhovým podielom, za ňou nasledoval Aladin s 18,9 percentami a Čo ja viem obsadilo až štvrté miesto 12,9 percentami trhového podielu. 

Vyššie čísla dosiahli napríklad šou Bez servítky (25,8 percenta), Mama na prenájom II (20,5 percenta) či Nákupné maniačky (20,1 percenta), alebo aj film Titanic (19,3 percenta). 

Celodenný trhový podiel však klesol pri Skupine Markíza až na 28,6 percenta, ale poskočil pre Joj Group na 27,1 percenta, polepšila si aj RTVS na 10,2 percenta a TA3 zostala na 1,8 percenta.