Tretí septembrový víkend doprial Slovákom o deň voľna navyše, preto bude tento report sledovanosti televíznych programov bohatší práve o štvrtok.
Státisícový Dunaj
Večer pred voľným piatkom patril najmä súboju dvoch seriálov komerčných televízií, kde víťazom sa stal Dunaj, k vašim službám III, ktorý si nenechalo ujsť 463-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Druhé miesto obsadila epizóda seriálu Nemocnica s 314-tisícmi divákov. O priazeň sa uchádzal aj Hit roka, ktorý však sledovalo len 154-tisíc divákov.
Darilo sa však aj seriálu Mama na prenájom II s 308-tisícmi divákov či kulinárskej šou Bez servítky s 290-tisícmi divákov, alebo aj v relácii Na hrane, kde diskutovali Igor Matovič a Michal Šimečka.
Seriál Televízie Markíza ovládol aj nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov, kde získal 26,6-percentný trhový podiel. Naopak Nemocnica z produkcie Televízie Joj spadla až na štvrté miesto so 16,4-percentným trhovým podielom.
Vyššie čísla však získali šou Bez servítky (29,7 percenta), Mama na prenájom II (24,5 percenta), ale aj Farma (20,5 percenta) či Reflex (24,5 percenta).
Za celý deň získala Skupina Markíza 34,5 percenta trhového podielu, Joj Group si polepšila na 24,5 percenta, RTVS mala 9 percent a spravodajská TA3 len 1,8 percenta.