Zábavné relácie aj akčný film

V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ skončil v sobotu na popredných priečkach program RTVS, keď si zábavný kvíz Záhady tela pozrelo až 440-tisíc divákov. Vyššiu priečku v rebríčku si vyslúžila aj šou Neskoro večer, a to vďaka 373-tisícom divákov. V prvej trojke sa umiestnila aj TV Joj s filmom Chladnokrvný odkaz, ktorý si nenechalo viac ako 300 ľudí.

Do poradia sa dostala aj relácia z prostredia šoubiznisu Smotánka, ktorú videlo 295-tisíc divákov. Top päť programov dopĺňa český film Známi neznámi. K televíznym obrazovkám prilákal 255-tisíc ľudí.

V rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov obsadila prvé miesto s 19,7-percentným trhovým podielom film Známi neznámi. Záhady tela boli v rebríčku druhé, z koláča trhového podielu si ukrojili 17,3 percenta. Len o 0,3 percenta viac získal akčný film Chladnokrvný odkaz.

Šou Petra Marcina Neskro večer sa posunula až na štvrté miesto rebríčka so ziskom 17,3 percenta trového podielu. Top päť najsledovanejších programov doplnila markizácka Smotánka s trhovým podielom 19,5 percenta.

Za celý deň získala Markíza Group viac ako 25 percent trhového podielu, Joj Group mala 21,3 percenta, RTVS vyskočila nad 14 percent a TA3 nedosiahla ani 1 percento.