Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala šou Na nože. Pozrelo si ju 394-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Za ním skončil seriál Mama na prenájom, ktorý prilákal k televíznym obrazovkám 387-tisíc divákov.

O 14-tisíc divákov menej si pozrelo kulinársku šou Bez servítky. Do top päť najsledovanejších programov sa dostali aj komediálny seriál Hranica (292-tisíc divákov) a krimi film Vraždy v Gaskonsku (287-tisíc divákov).

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila šou Na nože s vysokým trhovým podielom 30,8 percenta. Druhá priečka patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 27,1 percenta trhového podielu.

Šou o varení Bez servítky sa dostala na tretie miesto s 25,7-percentným trhovým podielom. Rebríček dopĺňajú seriál Hranica (15,3 percenta) a magazín Reflex (19,5 percenta).

Markíza Group v stredu získala 32,7 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 23,7 percenta, RTVS získala 7,8 percenta a spravodajská TA3 mala 1,7 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

KK23 New York - Na archívnej snímke z 29. marca 2018 logo Facebooku v New Yorku. Austrália a americká spoločnosť Facebook rokovali v piatok 19. februára 2021 s cieľom vyriešiť svoj spor po tom, ako táto sociálna sieť vyvolala medzinárodné pobúrenie zablokovaním spravodajského obsahu austrálskych médií. FOTO TASR/AP
FILE - This March 29, 2018, file photo shows the Facebook logo on screens at the Nasdaq MarketSite, in New York's Times Square. For years, Facebook has been in a defensive crouch amid
Neprehliadnite

Meta zvažuje zákaz politickej reklamy na svojich platformách v Európe