Jednotkou v rebríčku nespravodajským televíznym programom sa vo štvrtok stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý pritiahol pred televízne obrazovky 429-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná televízia Joj priniesla na svoje obrazovky v hlavnom vysielacom čase seriál Nemocnica, ktorý videlo 425-tisíc ľudí.
TV Markíza zožala úspech aj vďaka ďalšej epizóde seriálu Mama na prenájom, ktorej oproti druhému miestu chýbalo iba 5-tisíc divákov. O niečo nižšie sa umiestnila šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 368-tisíc ľudí. Pozornosť divákov pritiahla aj vedomostná súťaž Duel, ktorú na kanáli RTVS sledovalo 271-tisíc ľudí.
V obchodne dôležitej cieľovej skupine sa na popredných priečkach rebríček nezmenil. Najsledovanejší bol Dunaj, k vašim službám, ktorý získal 23,4-percentný trhový podiel. O necelých 5 percent viac mal však seriál Mama na prenájom. Úspešný bol aj seriál Nemocnica s 20-percentným trhovým podielom.
Top päť najúspešnejších programov dopĺňajú šou Bez servítky, ktorá mala o takmer 6 percent vyšší trhový podiel ako tretia priečka a Policie Modrava so ziskom 22 percent trhového podielu.
Celkovo sa Markíza Group darí, za štvrtok získala 32,5 percenta trhového podielu, Joj Group mala 25,3 percenta, RTVS dosiahla 8,3 percenta a spravodajská TA3 získala 1 percento.