Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 429-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 351-tisíc ľudí. Nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostalo aj finálové varenie minulého týždňa v kulinárskej šou Bez servítky.
Vysoko sa v rebríčku sledovanosti dostal aj film Volanie divočiny v hlavnej úlohe s Harrisonom Fordom, ktorý si pozrelo 252-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára reality šou Ruža pre nevestu s 233-tisícami divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila zábavnej relácii Milujem Slovensko, ktorá získala 22,2 percenta trhového podielu. Tesne za ňou sa umiestnila kulinárska šou Bez servítky, ktorá dosiahla o takmer 6 percent vyšší trhový podiel.
Tretie miesto si vyslúžila Mama na prenájom (25,1 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stal film Volanie divočiny (17,2 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára šou Ruža pre nevestu, ktorá získala 15,5 percenta trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 29,2 percenta, Joj Group získala 22,5 percenta, RTVS mala takmer 15 percent a spravodajská TA3 vyskočila nad jedno percento trhového podielu.