Sledované boli aj diskusné relácie
Záver víkendu patril pokračovaniu dobového seriálu Čas nádejí, ktorý si na obrazovkách RTVS nenechalo ujsť až 501-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+.
Nad 400-tisíc divákov získali aj programy ako diskusné relácie Na telo (491-tisíc divákov), či O 5 minút 12 (455-tisíc divákov), ale aj magazín Nové bývanie (404-tisíc divákov).
Mierne zmeny poradia zaznamenal nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov. Seriál Čas nádejí si ponechal prvé miesto s trhovým podielom 20,2 percenta, ako aj relácia Na telo zase druhé miesto s trhovým podielom 30,6 percenta.
Nasleduje však snímka Badman: Supersmoliar, ktorá priniesla Jojke 18,5 percenta trhového podielu, ako aj Nové bývanie s 19,7 percentami trhového podielu. Top päťku uzatvára relácia O 5 minút 12 s 24,6 percentami trhového podielu.
Celodenný trhový podiel Skupiny Markíza sa pohyboval na úrovni 26,4 percenta, Joj Group stúpla na 23,6 percenta, ako aj RTVS na 14,7 percenta a polepšila si aj TA3 na 1,4 percenta.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
