Aj tretia séria Mamy na prenájom z produkcie Televízie Markíza patrí k najsledovanejším programom posledných dvoch dní, o čom svedčí aj umiestnenie v nespravodajských rebríčkoch sledovaných cieľových skupín. Pozrime sa priebeh zo stredy a štvrtka.  

Veľký náskok

Viac ako 400-tisíc divákov si spomínaný seriál nenechalo ujsť, vďaka ktorým obsadil prvé miesto nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+. Za sebou a s veľkou medzerou nechal nielen Duel šampiónov (316-tisíc divákov), ktorý vysielala verejnoprávna RTVS, ale aj kulinársku šou Bez servítky (315-tisíc divákov) z obrazoviek Televízie Joj.  

Nad hranicou 300-tisíc divákov sa ešte dostala aj relácia Reflex a tesne pod ňou skončila Jediná, ktorý prežila.  

Mama na prenájom bola lídrom aj v nespravodajskom poradí pre cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov so ziskom 23,8-percentného trhového podielu. Viac ako 20 percent mali aj programy, ako šou Bez servítky (20,5 percenta), Jediná, ktorá prežila (20,1 percenta), ale aj relácia Reflex (22,1 percenta) či Rodinné prípady (26,1 percenta). 

Za celú stredu mala skupina Markíza 33,5 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 23,5 percenta, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta.