Slovenské seriály, zábavné programy aj zahraničná produkcia prilákali pred televízne obrazovky státisíce divákov. Ktoré patrili počas posledného januárového víkendu k tým najsledovanejším? Pozrime si jednotlivé dni.
Sledovaný Harry Potter
Piatkový večer patril najmä seriálu Mama na prenájom III, ktorý priniesol Televízii Markíza 384-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+ a poľahky prekonal konkurenčnú šou TV Joj Bez servítky, ktorú si pozrelo 311-tisíc divákov. Lákavé boli aj programy ako vedomostný Duel s 273-tisícmi divákov, ale aj Reflex s 309-tisícmi divákov či večerná šou Milujem Slovensko s 376-tisícmi divákov.
V druhej sledovanej cieľovej skupine vo veku od 13 do 55 rokov sa na prvom mieste objavila Mama na prenájom III s trhovým podielom 26,5 percenta, nasledovala fantasy rozprávka Harry Potter a Ohnivá čaša s 21,5-percentným trhovým podielom a nad hranicu 20 percent sa dostali ešte aj relácia Reflex (25,3 percenta) či Rodinné prípady (22,5 percenta). Kulinárska šou Bez servítky získala 19,9 percenta a Milujem Slovensko zase 16 percent trhového podielu.
Za celý piatok mala skupina Markíza 33 percent trhového podielu, Joj Group získala 22,5 percenta, RTVS bola nad 12 percentami a spravodajská TA3 s 1,4-percentným trhovým podielom.