Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v utorok stal seriál Dunaj, k vašim službám V., ktorý pritiahol pred televízne obrazovky až 526-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Televíziu Markíza potešil aj úspech jej ďalšieho seriálu Mama na prenájom III, ktorý si pozrelo 435-tisíc divákov.  

Darilo sa aj ďalším programom, ktoré prekonali hranicu 300-tisíc divákov, a to seriálu TV Joj Nemocnica (363-tisíc divákov) či kulinárskej šou Bez servítky (335-tisíc divákov), ale aj Duelu šampiónov, ktorý si na verejnoprávnej RTVS nenechalo ujsť 336-tisíc divákov. 

Markizácke programy však obsadili top trojku nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 13 do 55 rokov. Prvé miesto obhájil Dunaj, k vašim službám s viac ako 28-percentným trhovým podielom, nasleduje Mama na prenájom s takmer 28-percentným trhovým podielom a tretie miesto obsadila relácia Reflex s 26-percentným trhovým podielom.  

Najlepšiu päticu programov uzavreli programy komerčnej TV Joj, ako seriál Nemocnica so 16,9-percentným trhovým podielom a šou Bez servítky s 20,3-percentným trhovým podielom. 

Za celý deň sa najviac darilo skupine Markíza, ktorá získala 36,7-percentný trhový podiel, Joj Group sa vyšvihla na 23,6 percenta, RTVS bola pod 9 percentami a spravodajská televízia TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Mama na prenájom
Neprehliadnite

Lídrom tabuľky bola aj Mama na prenájom, státisíce divákov si pozreli aj politické diskusie