O 5 minút 12 aj Česko Slovensko má talent
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou Pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo vyše pol milióna divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo reláciu Na telo aj Nové bývanie.
Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 367-tisíc divákov. Medzi úspešné relácie sa zaradilo aj finále šou Česko Slovensko má talent, ktoré k televíznym obrazovkám prilákalo 355-tisíc ľudí.
Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 27,8 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovalo Nové bývanie s 24 percentami trhového podielu.
Na telo si z koláča trhového podielu ukrojilo 26 percent. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa šou Česko Slovensko má talent (19 percent) a film Forrest Gump (23,3 percenta).
Za celý deň získala Skupina Markíza 29,4 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,7 percenta, RTVS mala 14,3 percenta a spravodajská TA3 1,4 percenta trhového podielu.