Mikulášske televízne vysielanie v stredu patrilo najmä kulinárskej šou Bez servítky, ktorá zaznamenala sledovanosť 384-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. V tesnom závese sa na druhom mieste objavil seriál Mama na prenájom, ktorý si v tom čase nenechalo ujsť 377-tisíc divákov a trojicu úspešných programov nad hranicou 300-tisíc divákov dosiahla aj šou Utajený šéf III.  

Veľmi tesné výsledky mala aj trojica programov ako vedomostný Duel (279-tisíc divákov), Vraždy v Sarlate (278-tisíc divákov) či Reflex (278-tisíc divákov).  

Šou kraľovali aj nespravodajskému rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov, keď si prvé miesto zaistilo Bez servítky s 28,5-percentným trhovým podielom a za ním aj Utajený šéf III s 23,9-percentným trhovým podielom. Seriál Mama na prenájom obsadil tretie miesto s trhovým podielom 23,1 percenta.  

K úspešným programom, ktoré sa dostali do top desiatky sa zaradili aj seriál Duch (16,2 percenta trhového podielu), Reflex (21,4 percenta trhového podielu), Rodinné prípady (21,5 percenta trhového podielu), Nákupné maniačky (16 percent trhového podielu) či reality šou Farma (21,9 percenta trhového podielu). 

Skupina Markíza si oproti utorku výrazne polepšila v celodennom trhovom podiele, kde získala 34,6 percenta, stúpla aj Joj Group na 25,3 percenta, RTVS bola pod deviatimi percentami a spravodajská televízia TA3 mala 1,3 percenta. 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Online médiá skrývajú svoj obsah pred umelou inteligenciou