Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa vo štvrtok stal seriál Nemocnica, ktorý priniesol Televízii Joj 410-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Televízia Markíza v tom čase vysielala seriál Policie Modrava, ktorý však skončil v rebríčku na šiestom mieste s 250-tisícmi divákov.
Darilo sa aj Mame na prenájom, ktorá získala na druhom mieste pozornosť 366-tisícov divákov a za sebou nechala šou Bez servítky s 355-tisícmi divákov, alebo aj vedomostná súťaž Duel s 299-tisícmi divákov a magazín Reflex s 258-tisícmi divákov.
Jojkársky seriál Nemocnica si v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov polepšil, vystúpil na tretiu priečku s trhovým podielom 19,7 percenta. Prekonala ho nielen šou Bez servítky s 23,6- percentným trhovým podielom, ale aj Mama na prenájom s 25,3-percentným trhovým podielom. V top päť skončil aj magazín Reflex s 20,9 percentami a relaity šou Farma s 22,3 percentami trhového podielu.
Celkovo sa Skupine Markíza darilo, keďže za celý deň získala 34,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,3 percenta, RTVS mala 9,4 percenta a spravodajská televízia TA3 mala 1,1 percenta.