Diváci dali prednosť filmovej produkcii

V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ skončil v sobotu na popredných priečkach program Markízy, keď si film Jediná, ktorá prežila pozrelo až 345-tisíc divákov. Vyššiu priečku v rebríčku si vyslúžila aj Smotánka, a to vďaka 275-tisícom divákov. V prvej trojke sa umiestnila aj RTVS s vysielaním udeľovania ocenení Slnko v sieti, ktoré si nenechalo ujsť viac ako 190-tisíc ľudí.

Do poradia sa dostala aj relácia Postav dom, zasaď strom so 171-tisícmi divákov. Top päť programov dopĺňa film Veľký zázrak, k televíznym obrazovkám prilákal 156-tisíc ľudí.

V rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov obsadila prvé miesto s 22,3-percentným trhovým podielom snímka Jediná, ktorá prežila. Smotánka bola v rebríčku druhá, z koláča trhového podielu si ukrojila 17,5 percenta. Len o 0,3 percenta viac získal film Lúpež po taliansky.

Film Veľký zázrak sa posunul až na štvrté miesto rebríčka so ziskom 10,3 percenta trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov doplnil film Po čem muži touží s trhovým podielom 14,9 percenta.

Za celý deň získala Markíza Group viac ako 27 percent trhového podielu, Joj Group mala 20,2 percenta, RTVS vyskočila nad 11 percent a TA3 nedosiahla ani 1 percento.