Nádielky zábavných či kulinárskych šou, filmové komédie aj slávnostný galavečer či tanečná súťaž celebrít. Pozrime sa, ktorým televíznym programom sa najviac darilo počas prvého marcového víkendu.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala kulinárska šou Bez servítky. Finálové varenie si v cieľovej skupine 12+ si pozrelo 444-tisíc divákov. Markizácky seriál Mama na prenájom sledovalo 403-tisíc ľudí.

Zábavná relácia Milujem Slovensko skončila na tretej priečke. Videlo ju 400-tisíc divákov. Magazín Reflex prilákal k televíznym obrazovkám 257-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára nová reality šou na Markíze Ruža pre nevestu, ktorú si pozrelo 247-tisíc divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si zvolila podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila šou Bez servítky, ktorá získala 28,3 percenta. Mama na prenájom mala 25,6-percentný trhový podiel.

Tretie miesto si vyslúžila relácia Milujem Slovensko, získala 18,3 percenta. Štvorkou v rebríčku sa stala šou Ruža pre nevestu s trhovým podielom 16,6 percenta. Top päť najsledovanejších programov uzatvára film Centrálna inteligencia, ktorý získal 16 percent trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 28 percent, Joj Group získala 23,1 percenta, RTVS vystúpila nad 11 percent a spravodajská TA3 dosiahla 1,6 percenta trhového podielu.