V stredu sa na vrchol rebríčka sledovanosti dostala kulinárska šou Bez servítky. V cieľovej skupine 12+ prilákala k televíznym obrazovkám 403-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase sledovalo 386-tisíc ľudí markizácky seriál Mama na prenájom.
Šou Na nože prilákala z televíznym obrazovkám 370-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú komediálny seriál Hranica (319-tisíc divákov) a vedomostná súťaž Duel (294-tisíc divákov).
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila relácia Na nože s trhovým podielom 28,4 percenta. Druhá priečka patrila šou Bez servítky, ktorá získal 26,1 percenta trhového podielu.
Mama na prenájom sa dostala na tretie miesto s 24,9-percentným trhovým podielom. Rebríček dopĺňajú seriál Hranica (15,7 percenta) a seriál magazín Reflex (17,1 percenta).
Markíza Group v stredu získala 31,5 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 25,9 percenta, RTVS klesla tesne pod 9 percent a spravodajská TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.