Dominovali komédie

V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ skončil na prvých dvoch priečkach markozácky program. Smotánku videlo 379-tisíc divákov. Sledovanosť si televízia získala aj vďaka českej komédii Zbožňovaný, ktorý si pozrelo 362-tisíc ľudí.

Tretím úspešným programom rebríčka sa stal Krištáľové krídlo na RTVS. Odovzdávanie cien sledovalo 241-tisíc divákov. Top päť programov dopĺňajú relácia Postav dom, zasaď strom, ktorú videlo 203-tisíc ľudí a romantický film Kráska z Manhattanu so 182-tisícmi sledujúcich divákov.

V rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov obsadil prvé miesto s 21,7-percentým trhovým podielom film Zbožňovaný.

Smotánka dosiahla 22 percent trhového podielu a Kráska z Manhattanu získala trhový podiel 17,4 percenta. Top päť najsledovanejších programov doplnili Jojka a Jednotka. Film Mission: Impossible – Fallout získal 13,1 percenta trhového podielu a Krištáľové krídlo o takmer 4 percentá menej.

Za celý deň získala Markíza Group 27,9 percenta trhového podielu, Joj Group 21,4 percenta, RTVS mal viac ako 10 percent a TA3 nevyšplhala ani na 1 percento.