Duel politických diskusií

Vysoká sledovanosť sa zachovala aj v nedeľu, keď najsledovanejší program vysielala Televízia Joj v hlavnom vysielacom čase. Až 481-tisíc divákov s trhovým podielom 25,3 percenta si pozrelo francúzsky film Chladnokrvný odkaz.

V Top trojke rebríčka pre cieľovú skupinu 12+ sa ocitli aj obe politické diskusné relácie. Markizácke Na telo si pozvalo Máriu Kolíkovú (SaS) a Petra Pellegriniho (Hlas-SD). Ich duel sledovalo 395-tisíc divákov s najvyšším trhovým podielom dňa 29,7 percenta.

Verejnoprávna RTVS si do svojej relácie pozvala Michala Šipoša (OĽaNO) a Matúša Šutaja-Eštoka (Hlas-SD). Diskusia prilákala pred televízne obrazovky 315-tisíc divákov s trhovým podielom 26 percent.

Pravidelná nedeľná relácia Nové bývanie padla z najlepšej trojice a dostala sa až na štvrté miesto aj pre 285-tisíc divákov s trhovým podielom 19,1 percenta.

Úspešné komédie aj Nové bývanie

Druhý rebríček s cieľovou skupinou 12 až 54 rokov ukazuje opačný jav, a to reláciu Nové bývanie v Top trojke programov. Na druhom mieste je diskusia Na telo a na prvom film Chladnokrvný odkaz.

V najlepšej pätici sa umiestnili francúzsky film Vezmi si ma, kámoš, ktorý priniesol Markíze 113-tisíc divákov, ale aj komediálny seriál Horná Dolná s 97-tisícmi divákov a trhovým podielom 13,1 percenta.

Ďalšie dôležité správy

KK7 Menlo Park - Spoločnosť Facebook odhalila nové logo a nový názov Meta v sídle spoločnosti 28. októbra 2021 v Menlo Parku. Generálny riaditeľ americkej spoločnosti Facebook Mark Zuckerberg vo štvrtok oznámil, že jeho firma sa premenuje na Meta. Ide o súčasť jeho snahy obsiahnuť v názve spoločnosti svoju víziu virtuálnej reality pre budúcnosť, ktorú Zuckerberg nazýva metaverzum. FOTO TASR/AP 
Facebook employee take a photo in front of new Meta Platforms Inc. sign outside the company headquarte
Neprehliadnite

Spoločnosť Meta bude zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám