Akčný film aj relácia o celebritách
Deviaty hrací deň na MS v hokeji vo Fínsku priniesol duel Slovenska a Talianska. Športoví fanúšikovia sa pred televíznymi obrazovkami začali zberať už v prvej tretine, kde počet sledujúcich divákov bol 541-tisíc s trhovým podielom 34,5 percenta. Druhá tretina pritiahla až 780-tisíc divákov a poslednú napínavú tretinu si pozrelo až 826-tisíc divákov. Najsledovanejšia relácia Štúdio MS v hokeji bola po druhej tretine, keď ju sledovalo až 613-tisíc fanúšikov.
V rámci rebríčka 12+ boli úspešné aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 263-tisíc divákov, ale aj zábavná šou Záhady tela, ktorá priniesla RTVS v tom čase 235-tisíc divákov.
Z komerčných televízií bola úspešnejšia Markíza a jej relácia Smotánka s 212-tisíc divákmi a trhovým podielom 20,3 percenta, alebo aj film Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive, ktorý si na Jojke pozrelo 151-tisíc divákov.
MS v hokeji lídrom rebríčka
Nespravodajskému rebríčku TOP 14 pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov prevažne vládli relácie o MS v hokeji 2022, kde dosahovali trhové podiely od 15,5 percenta až po veľmi vysokých 50 percent.
O niečo menší trhový podiel získala talkshow Citronáda, ktorú si pozrelo 114-tisíc divákov.
Do najlepšej štrnástky sa dostali aj spomínané programy, a to film Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (100-tisíc divákov), talkšou Neskoro večer (91-tisíc divákov), či relácia Smotánka (74-tisíc divákov).