Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominoval film Vrátnička, ktorý si pozrelo 253-tisíc divákov. Rozhlas a televízia Slovenska vďaka zábavnej šou Milujem Slovensko prilákal pred televízne obrazovky 200-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Na treťom a piatom mieste boli Rodinné prípady, ktoré sledovalo 187-tisíc a 156- tisíc ľudí. Do top päťky sa dostal aj magazín Reflex, pozrelo si ho 181-tisíc divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila filmu Vrátnička, ktorý získal 20 percent trhového podielu. Na druhom a piatok mieste skončili Rodinné prípady s 21,8 a 21,3 percentami trhového podielu.
Tretie miesto si vyslúžila česká komédia Kameňák (14,4 percenta). Top päť najsledovanejších nespravodajských programov uzatvára magazín Reflex, ktorý získal 19,3 percenta trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group takmer 29 percent, Joj Group získala 20,9 percenta, RTVS mala 8,2 percenta a spravodajská TA3 dosiahla 1,4 percenta trhového podielu.