Detektívny príbeh Vraždy v Martigues patril v stredu k najsledovanejšiemu programu cieľovej skupiny 12+, keď prilákal 280-tisíc divákov.
Ostatné dve miesta v top trojke obsadili dve epizódy Rodinných prípadov, ktoré oslovili 229-tisíc a 199-tisíc divákov. Kulinárska šou Bez servítky zaznamenala oproti programu Markízy o vyše 40-tisíc nižšiu sledovanosť. Úspešnejšia bola aj relácia Reflex so 198-tisícou sledovanosťou. Naopak pomerne nová markizácka šou Šaty snov skončila v rebríčku na deviatom mieste so 121-tisícovou sledovanosťou.
Najlepšiu trojicu v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov ovládla Markíza s epizódami Rodinných prípadov a trhovými podielmi 22 percent a 26,4 percenta a relácia Reflex s 21,8 percentami.
Na štvrtom a piatom mieste sa dostala jojkárska produkcia v podobe seriálu Iveta (trhový podiel 12,2 percenta) a kulinárska šou bez servítky (trhový podiel 15,2 percenta). Markizácke Šaty snov v tomto rebríčku však obsadili už šieste miesto s 11-percentným trhovým podielom a film Vraždy v Martigues získal 9,5 percenta a skončil až na ôsmom mieste.
Za celý deň sa skupine Markíza darilo, keď prekonala hranicu 31 percent, Joj Group získala viac ako 20 percent, RTVS klesla pod desať percent a spravodajská televízia TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.