Detektívny príbeh Vraždy v Martigues patril v stredu k najsledovanejšiemu programu cieľovej skupiny 12+, keď prilákal 280-tisíc divákov.

Ostatné dve miesta v top trojke obsadili dve epizódy Rodinných prípadov, ktoré oslovili 229-tisíc a 199-tisíc divákov. Kulinárska šou Bez servítky zaznamenala oproti programu Markízy o vyše 40-tisíc nižšiu sledovanosť. Úspešnejšia bola aj relácia Reflex so 198-tisícou sledovanosťou. Naopak pomerne nová markizácka šou Šaty snov skončila v rebríčku na deviatom mieste so 121-tisícovou sledovanosťou.

Najlepšiu trojicu v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov ovládla Markíza s epizódami Rodinných prípadov a trhovými podielmi 22 percent a 26,4 percenta a relácia Reflex s 21,8 percentami.

Na štvrtom a piatom mieste sa dostala jojkárska produkcia v podobe seriálu Iveta (trhový podiel 12,2 percenta) a kulinárska šou bez servítky (trhový podiel 15,2 percenta). Markizácke Šaty snov v tomto rebríčku však obsadili už šieste miesto s 11-percentným trhovým podielom a film Vraždy v Martigues získal 9,5 percenta a skončil až na ôsmom mieste.

Za celý deň sa skupine Markíza darilo, keď prekonala hranicu 31 percent, Joj Group získala viac ako 20 percent, RTVS klesla pod desať percent a spravodajská televízia TA3 mala 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

KK17 Londýn - Muž sa prihlasuje na webovú stránku Twitteru, na ktorej je zobrazené nové logo 24. júla 2023 v Londýne. Miliardár Elon Musk v pondelok predstavil nové logo sociálnej siete Twitter, ktorú vlastní. Je ním písmeno X v art deco štýle. FOTO TASR/AP
A person poses for a photo signing into the Twitter website which is now displaying the new logo for Twitter, in an office in central London, Monday July 24, 2023. Elon Musk has unveiled a new “X” logo to replace Twitter’s famous blue b
Neprehliadnite

Premenovaný Twitter výrazne znížil cenu za reklamu, chce späť inzerentov