Najsledovanejším štvrtkovým televíznym nespravodajským programom sa stal seriál Nemocnica, ktorý prilákal pred televízne obrazovky 474-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Televízou Joj určite poteší aj úspech kulinárskej šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 370-tisíc divákov.
Najúspešnejším programom konkurenčnej Televízie Markíza sa vo štvrtok stala reality šou Farma. V rebríčku obsadila tretie miesto so sledovanosťou 295-tisíc divákov. Tesne za ňou sa umiestnil seriál Chatári, ktorý si nenechalo ujsť 265-tisíc divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostali viaceré programy, ako Duel (260-tisíc divákov), Reflex (240-tisíc divákov), Na hrane (221-tisíc divákov), Rodinné prípady (217-tisíc divákov) či 5 proti 5 (211-tisíc divákov).
Seriál Nemocnica ovládol aj nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, keď štvrtková epizóda získala trhový podiel 25,5 percenta. O niečo vyšší však mala šou Bez servítky, a to 25,9 percenta.
Vysoké trhové podiely získali aj markizácke programy ako Farma (25,5 percenta a 25 percent), Reflex (20,8 percenta) či Rodinné prípady (26,5 percenta).
Celkovo si skupina Markíza polepšila na 31,7 percenta trhového podielu, Joj Group sa drží na úrovni 27,3 percenta, stúpla aj RTVS na 9,7 percenta a spravodajská TA3 klesla na 0,9 percenta.