Vianočné obdobie sa blíži a o pozornosť budú bojovať aj firmy prostredníctvom vianočných reklám. Jednou z nich je aj Dedoles, ktorý nasadí svoj vianočný spot už od štvrtka 10. novembra.

V Českej republike bude kampaň prebiehať v rámci televíznych staníc skupiny Prima a v Maďarsku, Slovinsku, Nemecku, Českej republike a na Slovensku v online priestore. Televízna kampaň potrvá do 10. decembra.

Mareček: Chceli sme priniesť niečo výrazné a zábavné

V spote opäť vystupujú tri Dedoles škrečky v rytme vianočnej párty s claimom Nevyprdnite sa na vianočné darčeky, ktorý bude vo všetkých jazykových mutáciách. V televízii budú nasadené 20 a 10 sekundové spoty, v online 20, 15 a 6-sekundové.

„Český trh je pre nás kľúčový spolu s nemeckým. Obdobie pred Vianocami je pre Dedoles, rovnako ako pre mnohé iné firmy, najdôležitejšie z pohľadu tržieb. Televízia zostáva médiom, ktoré dokáže najefektívnejšie zasiahnuť väčšinu populácie a zároveň je aj dobrým aktivačným médiom. Preto sme sa rozhodli ju využiť v našej vianočnej kampani. Čo sa týka kreatívy, v prehustenom predvianočnom období sme chceli priniesť niečo výrazné a zábavné. A tak sa zrodil prdiaci škrečok,“ hovorí Head of Brand Dedolesu Richard Mareček.

Od nepríjemnosti k „roztomilému“ riešeniu

Za kreatívou spotu stojí opäť agentúra Somebody&Somebody, ktorá dostala zadanie, aby vymysleli kampaň si silnou rezonanciou a s aktualizačným prvkom.

„Áno, vo finálnom výbere bol aj scenár, ktorý pracoval s „energetickou“ témou. V ňom je jednému škrečkovi doma zima a tak vypeckováva ventily na radiátoroch, zatiaľ čo jeho dvaja kamoši ventily uťahujú (lebo treba šetriť) a to všetko s pesničkou o tom, že mať doma menej stupňov je v pohode,“ rozprávajú kreatívci.

Nápad so škrečími vetrami podľa nich začal myšlienkou, že „ prdenie sa v reklamách nevída“. Ideu však chceli spracovať tak, aby riešenie nebolo nepríjemné, ale skôr „roztomilé“ . „Nakoniec sme siahli do vlastných odžitých skúseností – veď komu sa to v živote nestalo? A pridali sme „insight“, že deti predpubertálneho veku často nevedia, ako po prdnutí reagovať, hanbia sa – a pritom sa to môže stať každému, stáva sa to každému a vôbec nič na tom nie je. A tak si škrečok prdol, jeho kamoši sa nad tým pousmiali a všetci tancovali ďalej, až kým nepomreli. Alebo zazvonil zvonec,“ uzatvára agentúra.

Vizitka kampane: Dedoles (Vianoce 2022)

Zadávateľ/Značka: Dedoles
Kreatívna agentúra: Somebody&Somebody
Mediálna agentúra: ZenithMedia

Anketa
Páči sa vám vianočná kampaň Dedolesu?
  • 20%
  • 78%
  • 2%

Ďalšie správy z Mediálne.sk

V seriáli Pán profesor je Gabika tehotná.
Neprehliadnite

Pán profesor nestačil na Nemocnicu, ale Markízu môže potešiť trhový podiel Farmy