Slovenská tlačová agentúra SITA oznámila personálne zmeny v rámci novej organizačnej štruktúry. O marketingovú komunikáciu sa postará Miriam Škultétyová.

„Teším sa na spoluprácu s Miriam. Stojí pred nami produktívne obdobie plné inovácií a zlepšovania digitálnych služieb pre našich klientov. Som si istý, že Miriam prispeje svojimi skúsenosťami pri komunikácii kľúčových projektov agentúry SITA, ktoré bude vhodnými mediálnymi kanálmi a rétorikou prezentovať verejnosti.“ vraví výkonný riaditeľ Branislav Kmeť.

Škultétyová má dlhoročné skúsenosti z marketingu a médií, ktoré chce využiť na plnenie strategických cieľov agentúry. „Riadim sa citátom otca moderného manažmentu a jedného z hlavných mysliteľov 20. storočia v oblasti podnikania Petra Druckera ,Najdôležitejšou vecou v komunikácii je počuť to, čo nebolo povedané nahlas‘," vraví Škultétyová.

Jej úlohou bude aj posúvať brand agentúry vo vnímaní širokej verejnosti a prezentovať komplexné služby spoločnosti. „Oslovila ma sila a história značky, strategické smerovanie agentúry SITA na slovenskom mediálnom trhu a potenciál unikátnych digitálnych kanálov pre odborníkov. Teším sa na nové výzvy a spoluprácu s celým tímom agentúry SITA,“ uzatvára Škultétyová.

Miriam Škultétyová

Absolventka Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave, kde vyštudovala odbor marketing a manažment. Pôsobila ako Account Manager vo viacerých reklamných agentúrach a ako Brand Manager v mediálnom dome vydavateľstva Ringier Axel Springer, kde sa podieľala na komunikácii úspešných značiek v digitálnom prostredí Azet.sk. V spoločnosti United Classifieds, ktorá prevádzkuje viaceré online inzertné portály na Slovensku, pôsobila na marketingovom oddelení na pozícii Brand Manager.

Slovenská tlačová agentúra SITA

Ako tlačová agentúra vznikla v roku 1997 s cieľom poskytovať aktuálne, vyvážené a politicky nestranné informácie z ekonomického a politického sektora. Spravodajské služby sa od roku 2001 rozšírili o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy. Medzi dôležité míľniky patrí aj fakt, že SITA ako prvá agentúra na Slovensku spustila online vysielanie ekonomického spravodajstva cez internet. Unikátny spôsob distribúcie spravodajstva prostredníctvom desiatok partnerských portálov SITA uviedla v roku 2004 prostredníctvom spravodajského portálu Webnoviny.sk pre širokú internetovú verejnosť, ktorý sa v krátkom čase stal najväčším dodávateľom spravodajstva na Slovensku.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Dedoles - vianočná kampaň 2022
Neprehliadnite

A tak sa zrodil prdiaci škrečok. Dedoles spúšťa vianočnú kampaň