Najsledovanejším nespravodajským programom sa v pondelok stal seriál z nemocničného prostredia. Herec Ján Koleník v hlavnej úlohe ako Andrej Fabián a jeho tím lekárov na Markíze prilákali k televíznym obrazovkám 515-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.

Tá istá televízia zaujala aj vysielaním reality šou Farma, ktorú si v nočných hodinách pozrelo 326-tisíc ľudí. Televízia Joj prekonala 300-tisícovú hranicu sledovanosti vysielaním kulinárskej šou Bez servítky. Prvé tohtotýždňové varenie videlo 320-tisíc divákov.

Top päť najsledovanejších programov dopĺňajú seriál Hranica (284-tisíc ľudí) a Rodinné prípady (227-tisíc ľudí).

Aj v cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov sa stal seriál Druhá šanca najsledovanejším. Získal si 271-tisíc divákov a najvyšší trhový podiel dňa – 27,7 percenta. Pod dvestotisícovou hranicou skončila reality šou Farma s trhovým podielom 25,7 percenta.

Reality šou Bez servítky so 134-tisícmi divákov získala 20-percentný trhový podiel a seriál Hranica so 125-tisícmi divákov 12,6-percentný trhový podiel. Rodinné prípady sledovalo 112-tisíc ľudí s trhovým podielom 16,4 percenta.

Celkovo pondelkovým programom viac zaujala skupina Markíza s 32 percentami. Nasleduje Joj Group s 20,6 percentami. RTVS získala 17,1 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

KK12 archív Boston - Na archívnej snímke z 14. októbra 2022 logo Facebooku na mobilnom telefóne v Bostone. Britský protimonopolný úrad vo svojom konečnom rozhodnutí nariadil americkému koncernu Meta, aby predal platformu na tvorbu a zdieľanie animovaných obrázkov Giphy. FOTO TASR/AP
FILE - The Facebook logo is seen on a cell phone, on Oct. 14, 2022, in Boston. Facebook parent Meta said Tuesday Oct. 18, 2022 it will sell off Giphy after running out of options to thwart a ruling by U.K. regulators
Neprehliadnite

Meta v USA pohrozila odstránením spravodajstva, ak tam prejde mediálny zákon