Aj keď sa Chart show z dielne Televízie Markíza zvykla udržiavať v top trojke rebríčka nespravodajských relácií kategórie 12+, uplynulý piatok sa prepadla až na štvrtú priečku so sledovanosťou 170-tisíc divákov. Prvenstvo si už druhýkrát vyslúžila vedomostno-zábavná šou Na love. K obrazovkám prilákala 219-tisíc ľudí.
Akčný piatkový večer
Markíza si priazeň divákov udržala aj vysielaním relácie Reflex, ktorú sledovalo 194-tisíc ľudí. Medzi najsledovanejšie sa dostala aj TV Joj, ktorá do hlavného vysielacieho času zaradila akčný film Lúpež po taliansky v hlavnej úlohe s Markom Wahlbergom či s Charlize Theron, ktorý si pozrelo 193-tisíc ľudí.
Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj vedomostná súťaž Duel, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Piatkovú časť sledovalo 161-tisíc divákov.
Akčný film Lúpež po taliansky sledovalo najviac ľudí vo vekovej kategórii 12 až 54 rokov. So 102-tisíc sledujúcimi si vyslúžil rovných 14 percent trhového podielu. 102-tisíc divákov videlo aj marizácku šou Na love, tá však skončila s vyšším trhovým podielom. Získala až 20,1 percenta.
Najvyšší trhový podiel
Aj keď si relácia Reflex získala nižší počet divákov, 100-tisíc, s trhovým podielom to v top päťke vyhrala. Získala 20,3 percenta. Štvrtá priečka patrila Chart show, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 96-tisíc divákov s trhovým podielom 12,6 percenta.
Päť najsledovanejších nespravodajských programov uzatvárajú Rodinné prípady, ktoré v piatok sledovalo 70-tisíc divákov. Z trhového podielu získali 16,9 percenta.