Chatári narušili úspech Jojky
Jojka vo štvrtok slávila veľký úspech, keď jej programy obsadili prvé tri miesta v nespravodajskom rebríčku pre cieľovú skupinu 12+. Najúspešnejším sa stal seriál Nemocnica, ktorý si pozrelo až 553-tisíc divákov. Za ním nasledovala šou Bez servítky s 356-tisícmi divákov a top trojku uzatvorila politická diskusná relácia Na hrane, kde duel Borisa Kollára a Petra Pellegriniho sledovalo 335-tisíc divákov.
Pod hranicu 300-tisíc sa dostali markizácka reality šou Farma (293-tisíc divákov), relácia Reflex (265-tisíc divákov), vedomostný Duel (256-tisíc divákov), Rodinné prípady (225-tisíc divákov) či seriál Chatári (226-tisíc divákov).
Aj v nespravodajskom poradí pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov patria prvé miesta programom Jojky. Seriál Nemocnica získal vysoký 27,6-percentný trhový podiel a šou Bez servítky sa môže pochváliť 27,7-percentným trhovým podielom. Top trojku tu však uzatvára markizácky seriál Chatári s trhovým podielom 15,7 percenta.
Nad hranicu 20-percentného trhového podielu sa dostali aj programy ako relácia Reflex (22,4 percenta), reality šou Farma (21,7 a 20,9 percenta) a Rodinné prípady (22,2 percenta).
Celkovo za štvrtok si skupina Markíza pohoršila na 30,2 percenta, Joj Group stúpla na 26,9 percenta, RTVS si pripísala 9,5 percenta a TA3 sa držala svojich 1,5 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
